Meta otkriva novi algoritam za zadržavanje pažnje korisnika
Meta
Na posljednjoj objavi poslovnih rezultata, Meta se pohvalila porastom vremena koje korisnici provode na njihovim društvenim mrežama. Računica za društvene mreže je jasna. Što je broj korisnika veći, to će se prikazivati veći broj reklama. To rezultira većim prihodima i profitom. Na kraju, to je glavni cilj privatnih kompanija.
Tehnološke kompanije godinama traže recept koji će korisnike zadržati što duže pred ekranima. Cilj im je da korisnici gledaju što više sadržaja i reklama. Da bi to postigli, moraju neprekidno usavršavati algoritme. Također, pažljivo biraju vrstu sadržaja koji prikazuju. Negativan i nasilan sadržaj može privući pažnju, no ima loše posljedice, osobito za tinejdžere.
Meta je nedavno predstavila način za zadržavanje pažnje korisnika Facebooka i Instagrama. Novi algoritam temeljen na umjetnoj inteligenciji značajno je povećao vrijeme provedeno na ovim platformama. Od uvođenja AI algoritma, vrijeme na Facebooku je poraslo za oko osam posto. Za Instagram je taj postotak manji, ali i dalje značajan – šest posto.
U svojoj objavi, Meta je istaknula samo postotke, a ne i konkretno povećanje vremena koje korisnici provode na mrežama. Prema procjenama stručnjaka s eMarktera, ovo povećanje može iznositi 10 do 15 sati više godišnje.
Zuckerberg planira dodatne promjene na društvenim mrežama uz pomoć umjetne inteligencije. Tijekom objave kvartalnih rezultata, najavio je novi feed koji će biti potpuno generiran putem AI-a. Ovaj sadržaj će biti sažetak ili oblik koji koristi umjetnu inteligenciju za kreiranje, prenosi Zimo Dnevnik.
Očekivanja su da će AI omogućiti korisnicima da provode više vremena na Zuckerbergovim mrežama. Ovo bi moglo pozitivno utjecati na prilaz oglasa i prihode od oglašavanja. Međutim, troškovi razvoja i korištenja umjetne inteligencije bi se mogli značajno povećati.