Image default
GASTRO

Hrana koja će vam popraviti raspoloženje

Uvođenjem malih promjena u prehrambene navike možete puno napraviti za svoje fizičko i psihičko zdravlje. Dokazano je da vam neke namirnice u tome mogu pomoći.

Blitva

Sadrži visok udio folne kiseline. Blitva je, kao i drugo zeleno lisnato povrće, odlična za popravljanje i prevenciju naglih promjena raspoloženja. Znanstvenici su otkrili da postoji povezanost između niske razine folne kiseline u tijelu i nastanka depresije.

Tamna čokolada

Ako vam treba još jedan razlog zbog kojeg biste trebali početi konzumirati tamnu čokoladu, trebate znati da su brojna istraživanja pokazala da tamna čokolada, koja sadrži najmanje 60 posto kakaa, može smanjiti razine stresa i povećati osjećaj zadovoljstva.

Bademi

Bademi sadrže niz hranjivih tvari, uključujući folnu kiselinu i magnezij. Magnezij je nužan za adekvatno funkcioniranje mozga, a istraživanja su pokazala da može pomoći u prevenciji i ublažavanju simptoma depresije.

Sjemenke bundeve

Nedostatak cinka može uzrokovati loše raspoloženje i povećati rizik od nastanka depresije. Sjemenke bundeve su odličan izvor cinka i za njih je dokazano da popravljaju raspoloženje i smanjuju rizik od nastanka depresije.

VEZANO

Ne važite se svaki dan, ne preskačite obroke…

urednik

Prehranom protiv proljetnog umora

urednik

Kvalitetan obrok čuva zdravlje

urednik