Image default
AUTO

Hyundai Santa Fe: Omiljeni model na hibridni pogon

Četvrta generacija najvećeg Hyundaijevog europskog SUV modela Santa Fe predstavljena je 2018. godine, a od prošle je dostupna i na našem tržištu.
Mada je riječ o relativno mladom automobilu, Korejci nam već nude njegovu temeljno redizajniranu verziju, koja bi se po mnogim parametrima mogla nazvati i potpuno novim modelom. Naime, redizajnirani Santa Fe zasnovan je na potpuno novoj i suvremenijoj platformi, koja osim klasičnih benzinskih i dizel motora može da se kombinira i sa sve popularnijom hibridnom tehnologijom. Najočiglednije promjene na novom Santa Feu su one estetske prirode. Prednji dio automobila je potpuno promijenjen, sa novom i do sada najširom kromiranom maskom hladnjaka koja je viđena na jednom europskom
Hyundaijevom modelu. Karakterističan dizajn dobile su i nove svjetlosne grupe, sa duplim glavnim svjetlima i dnevnom LED „trepavicom“ kroz koju je integrirano stilizirano slovo T. Donji dio branika sada krasi masivna metalizirana oplata, a u istom stilu je naglašena i maska hladnjaka sa karakterističnim 3D saćem. Najveća novost s boka su moderno stilizirani 20-inčni alu naplaci, te oplate rubova blatobrana i donjeg dijela vrata ofarbane u boji karoserije. U istom stilu, sa puno više lakiranih i metaliziranih površina i ukrasa umekšan je i off-road dizajn Santa Fe-a straga, gdje se sada ističu dvije crvene lajsne. Jedna je reflektujuća i integrirana je u branik, a druga koja spaja stražnja svjetla je aktivna i opremljena LED diodama, sa ciljem povećanja uočljivosti korejskog SUV-a po lošem vremenom.
Sa redizajnom Santa Fe je ostao i bez klasičnih ispušnih otvora, koji su NOVITET – Hyundai Santa Fe Omiljeni model na hibridni pogon.
Prvobitna četvrta generacija Hyundai Santa Fe modela koja je na tržištu manje od dvije godine sada je radikalno redizajnirana, a proizvđač je za ovaj model pripremio potpuno novu platformu i hibridni pogon… sakriveni iza stražnjeg branika. Sve u svemu, nakon vizualnog osvježavanja, najveći korejski SUV izgleda osjetno elegantnije, bogatije i profinjenije.
Velike promjene desile su se i u interijeru. Dosadašnji analogni instrumenti zamijenjeni su sa suvremenijim digitalnim, koji imaju karakterističnu zelenu grafičku postavku u hibridnoj pogonskoj verziji. Značajno je unaprijeđena i multimedija, sa kojom vozač komunicira putem novog 10,25 inčnog na dodir osjetljivog zaslona visoke rezolucije. Najveća novost je takozvana plivajuća centralna konzola na kojoj se nalazi mnoštvo klasičnih komandi poput prečica za pristup pojedinim segmentima multimedije, preko onih za upravljanje klima uređajem do pogonskih i komfornih funkcija. Nema više ni klasične ručice automatskog mjenjača kao kod prethodnog modela, već su tu sada četiri tastera koja smo mogli da vidimo u novoj Sonati i luksuznim Genesis modelima. U visokom stilu i sa kvalitetnom kožom obloženi su trokraki upravljač, te grijana i ventilirana sjedišta, ali i mnogi sitni detalji u ostatku interijera.