Image default
AUTO

NOVITET: Opel Insignia Grand Sport

Opel je značajno poboljšao i unaprijedio najjaču GSi verziju, koja sada osim što izgleda svježije, može ponuditi efikasniji benzinski motor, 4×4 pogon Twinster i snažnije elektro-hidrauličke kočnice…

Samo nekoliko tjedana nakon svjetske premijere redizajnirane Insignije za 2020. godinu koja je održana na sajmu automobila u Briselu, Opel je otvorio narudžbu za ovaj model. Sa redizajnom su osim standardne limuzine i karavana Opel Insignije GSi ponuđena i njihova dinamičnija GSi izdanja. Riječ je o modelima za čiji pogon se koristi vrhunski Opelov 2.0 turbo benzinski četverocilindrični motor, koji raspolaže sa 230 KS. Snažni benzinski motor kombiniran je sa devetostupanjskim automatskim mjenjačem i Twinster pogonom na sve kotače, koji ima mogućnost vektorske distribucije okretnog momenta. U odnosu na model prije redizajna

Opel je poradio na sinkronizaciji pogonskog sklopa, ali i na finom podešavanju elektronskog menadžmenta motora, što je rezultiralo čak 18% boljom ekonomičnošću i nižom potrošnjom goriva. Njemački proizvođač uz Insigniju GSi je deklarirao prosječnu potrošnju od 6,9 litara u kombiniranoj, odnosno 8,9 u gradskoj vožnji, te 5,8 litara na otvorenom putu.

Uz sve to deklarirana je i emisija CO2 od 161, odnosno 163 g/ km. Mada je riječ o dinamički veoma sposobnom automobilu, Opel s ponosom ističe da je GSi Insignia jedan od najdinamičnijih automobila u najtežim uvjetima za vožnju, odnosno po snijegu i ledu. Njen napredni sustav pogona na sve kotače kontrolira raspodjelu okretnog momenta u samo nekoliko milisekundi, osiguravajući tako sve neophodne uvjete da automobil veoma brzo reagira na sve vozačeve naredbe, ali i za optimalnu vuču i dinamičnu vožnju u svakom trenutku i na najtežim vrstama podloga. Odličnu podršku snažnom motoru i veoma efikasnom prenosu pružaju i rasponski raskošan devetostupanjski automatski mjenjač, te mehanotronički.

Jedinstvene vizualne izmjene Volkswagen United Edition FlexRide sustav koji primarno utiče na način rada upravljača, te tvrdoću amortizera i opruga. Ovaj sustav vozaču nudi čak četiri različita režima rada: Standard, Tour, Sport i Competition, koji je isključivo dostupan u GSi modelu. Odabirom svakog od njih osim upravljača i vješanja mijenjaju se i način odaziva papučice gasa, odnosno rad automatskog mjenjača. Kako bi vještim vozačima bila omogućena maksimalna zabava u vožnji, Opel im je ponudio i mogućnost da sa dvostrukim pritiskom na taster ESP isključe sustav za održavanje elektronske stabilnosti i da tako preuzmu potpunu odgovornost za upravljanje vozilom. Opel je u GSi model ugradio i elektro-hidraulički sustav za pojačavanje kočione sile, koji je neophodan preduvjet za uvođenje sustava autonomnog kočenja. Da je riječ o automobilu sa sportskim predznakom, Insignia Gsi potvrđuje bogato opremljenim interijerom. Jednodijelna sportska sjedišta sa GSi logotipima u naslonu imaju mogućnost hlađenja i ventilacije.

Snažno su profilirana i obložena najkvalitetnijom kožom, koja se nalazi i na upravljaču iza čijeg kola su polugice za ručnu izmjenu brzina. Vanjski dizajn odlikuju mnogobrojni sportski detalji među kojima se ističu snažnije profilirani branici, dvostruki ispušni otvori i 20-inčni alu naplaci sa Michelinovim pneumaticima dimenzija 245/35. Opel Insignia GSi već je dostupna kupcima na njemačkom tržištu u oba karoserijska izdanja po početnoj cijeni od 46.845 eura za limuzinu, odnosno 48.210 za karavan.