Mostar

Norveška podržala mostarske srednje škole u inovativnom pristupu obrazovanju

Opremanje STEM učionica u osnovnim i srednjim školama širom BiH kroz projekat “Ekonomsko upravljanje za rast” (EGG 2), kojeg financira Vlada Kraljevine Norveške, a implementira Razvojni program Ujedinjenih naroda (UNDP) u BiH, novim generacijama će omogućiti da kroz inovativan pristup obrazovanju ostvare svoj potencijal u zanimanjima budućnosti i pomognu boljitku zajednice”,  izjavila je zamjenica veleposlanika Kraljevine Norveške u BiH Siri Andersen tijekom današnjeg posjeta Srednjoj školi “Juraj Dalmatinac” i Srednjoj građevinskoj školi u Mostaru.

“Učenici su danas u mogućnosti koristiti nove STEM učionice. Moramo pružiti priliku novim generacijama da ispune svoj potencijal, te da im škola bude mjesto gdje će zavoljeti svoja buduća zanimanja. Veliko hvala nastavnicima i učenicima koji pokazuju veliki interes da kroz redovne i izvannastavne aktivnosti doprinose inovacijama u bh. obrazovanju”, kazala je Andersen.

Kraljevine Norveška je za implementaciju druge faze EGG 2 projekta osigurala oko milijun maraka, zahvaljujući čemu je STEM kabinetima opremljeno više od 30 škola

Ti kabineti omogućavaju povezivanje znanja iz različitih predmeta na jednom mjestu i rad na suvremenim alatima koji uključuju 3D printere, robotiku i moderna softverska rješenja.

Andersen je tijekom posjeta Srednjoj građevinskoj školi s učenicima razgovarala o perspektivama STEM obrazovanja u okviru “Generation Talks” serije predavanja i razgovora s učenicima o perspektivama njihovog obrazovanja.

“Kroz ‘Generation Talks’ s mladima širom zemlje Norveška želi uključiti novu generaciju u razgovor o tome gdje vide svoju ulogu i podršku njihovom obrazovanju i stvaranju novih prilika u lokalnim zajednicama. Ovakvi susreti nam pomažu da prepoznamo što su njihove potrebe i da tome prilagodimo doprinos Norveške kroz EGG projekat. Važno je da se glas mladih čuje, a to možemo samo kroz direktni dijalog i komunikaciju u zajednici”, dodala je Andersen, priopćeno je iz UNDP-a.