Dokumentarna mini-serija Posljednji ples pokazala se kao pun pogodak za Michaela Jordana. Ne samo da mu je učvrstila poziciju najboljeg košarkaša svih vremena i donijela mu ogromnu bazu novih fanova, koji su u toj diskusiji možda bili skloniji LeBronu Jamesu, nego je i potaknula ogromnu potražnju za proizvodima njegova Jordan Branda. Otkad je serija krenula s emitiranjem 19. travnja, tvrtka StockX, posrednik u online prodaji proizvoda Jordan Branda, zabilježila je 40-postotno povećanje prodaje njegovih tenisica.
- Ispovijest roditelja ubijene Mihaele: ‘Ne možemo pojmiti da više neće ući na naša vrata. Ponekad se nadam…‘
- Prihodi od neizravnih poreza veći za 652 milijuna KM no u istom razdoblju lani
- Vlasti u BiH trebaju učiniti mnogo više za osobe s invaliditetom
- MOSTAR Kreativci i obrtnici izlažu na Sajmu ‘RUKE. Art Bazaar’
- PL BiH: Posušje pobijedilo nakon sedam utakmica