Ajla Hadžić, marketing menadžerica u kompaniji dm - „Žena godine“ u kategoriji društveno odgovorno poslovanje
Osnaživanjem žena u BiH u velikom pomaže se napredak društva u cjelini, a kako bi i u ovoj, vrlo izazovnoj godini, istaknuli važnost uloge žena u poslovnoj, ekonomskoj, kulturnoj i društvenoj zajednici Bosne i Hercegovine, u organizaciji Ladies in magazina upriličen je „Ladies In Awards – Izbor žene godine“.
Na ovogodišnjem eventu, koji već tradicionalno slavi najuspješnije žene naše zemlje, priznanje „Žena godine“ u kategoriji društveno odgovorno poslovanje dobila je Ajla Hadžić, marketing menadžerica u kompaniji dm drogerie markt BiH.
„Biti produktivna u obavljanju svakodnevnih zadataka, pozitivnim stavom i rezultatima inspirisati kolege i kolegice, ali i svojim radom dati doprinos zajednici, pružiti podršku onima koju ju trebaju, osnovni su principi kojima se rukovodim. Izuzetno sam sretna što radim u kompaniji koja značajan dio poslovanja usmjerava ka projektima društvene odgovornosti, bilo da je riječ o podršci kulture, poduzetništva, obrazovanja, zdravstva, ekologije ili pak najugroženijih kategorija našeg društva. Također, ponosnom me čini i naš kreativni i vrijedni marketing tim, sačinjen većinom od žena, u kojem smo uvijek jedna drugoj inspiracija i podrška“, izjavila jeAjla Hadžić i dodala da je unatoč pandemiji Korona virusa dm u protekloj poslovnoj godini podržao realizaciju brojnih projekta u zajednici, gdje su ukupna ulaganja u društveno odgovorno poslovanje iznosila 160.072 KM.
Podsjećamo, prvi put, zbog pandemije Korona virusa, gala događaj koji je ranije organiziran pred više od 400 zvanica, realiziran je u live formatu kojeg su besplatno mogli pratiti građani cijele BiH i tako upoznati uspješne bh. žene, njihove inspirativne i motivirajuće priče te sve ono što one svojim djelovanjem čine za bh. društvo. Titula “Žena godine” dodijeljena je u 12 kategorija, uručeno je i šest specijalnih prizanja te proglašena “Žena godine za 2020-u”.