Dnevni.ba - PRELOADER

Formula 1: Kako Maranello 'jede' prvake

13 Svi 2020


Formula 1: Kako Maranello 'jede' prvake

Zašto je svakom, ili skoro svakom F1 vozaču, san postati prvakom s Ferrarijem? Zato što je to najslavnija momčad Formule 1, zato jer su crveni bolidi posebni. Ali još je jedan, skoro pa očit razlog zašto je to tako – postati prvak s Ferrarijem nije lako, nimalo. Okusili su to na svojoj koži mnogi pa i Michael Schumacher koji je do pet vezanih titula s Crvenima četiri sezone gledao u rep Hilla, Villeneuvea, Hakkinena. No, Schumi je poseban, vjerojatno i najveći, a detalj koji ga diže iznad ostalih sposobnost je da usmjeri i motivira momčad, nešto što njegovi nasljednici u Ferrariju sigurno nisu imali u potrebnim količinama, iako su Maranello stigli sa jakim CV-om.
Prvi je bio Kimi Raikkonen, a mora se priznati da je imao dosta sreće kod osvajanja naslova u toj prvoj godini (2007.) - uvelike mu je pomogao unutarnji rat (Hamiltona i Alonsa) u vrlo brzom McLarenu, a da je zaista bilo riječ o s(p)retnom spletu okolnosti, dokazala je činjenica da se više nije našao u borbi za naslov – a odradio je dva odvojena angažmana. Felipe Massa je u kaotičnom Brazilu 2008. ostao par stotina metara kratak od naslova, nakon čega više nije primirisao borbi za naslov, a prvi sljedeći koji je vratio Ferrari u fight bio je dvostruki prvak Fernando Alonso. Iznimno brz, agresivan, ali i težak karakter koji ne bira riječi kad kritizira, pokušavao je pet godina i dva puta bio blizu (2010. i 2012.), kao i čovjek koji je došao nakon njega - Sebastian Vetell. Bit će Seb i ove sezone u Maranellu, no svježe je obznanjeno kako to neće biti slučaj 2021…. a to će reći da bi nakon pet godina u crvenim bolidima vrlo lako mogao ostati bez svog petog naslova (četiri je osvojio s Red Bullom). Kao i s Alonsom, počelo je ohrabrujuće, našao se i Nijemac dva puta (2017. i 2018.) blizu trona, ali vozačke greške i nedovoljna potpora od strane momčadi njegovo su lice od dječačkog ubrzo pretvorila u namršteno, penzionersko… vidjet ćemo hoće li u okrnjenoj sezoni pred nama, ako počne, ispraviti sve bore. Snažan je osjećaj da neće… S. N.

AUTO


ŠKODA OCTAVIA

Koje aute najviše vole građani BiH?

Koje aute preferiraju građani BiH? Pitanje je to na koje se odgovor može pronaći u kontaktu s ovl...

16 Stu 2024

BYD kreće u lov na Teslu

Iako je Elon Musk i ranije upozoravao na kinesku kompaniju BYD kao vjerojatno glavnog Teslina kon...

07 Stu 2024

UPOZORENJE STRUČNJAKA

Izbjegavajte ovu grešku: Jedan gumb može povećati potrošnju goriva za 20 posto

Otvaranje prozora po lijepom vremenu mnogi rade, ali iznad određene brzine to bi moglo naš...

04 Stu 2024