Dnevni.ba - PRELOADER

Ima razlog zašto se izdvaja od drugih

03 Srp 2020


Ima razlog zašto se izdvaja od drugih

Cayenne GTS popunjava prazninu između modela Cayenne S i Cayenne Turbo, izdvajajući se novom šasijom i komponentama ovjesa. Najveća promjena se nalazi na pogonskom sklopu, jer je prethodni Cayenne GTS koristio 3,6-litreni V6 twin-turbo, dok novi model raspolaže sa četvorolitrenim V8 twin-turbo agregatom. Nova pogonska jedinica isporučuje 460 KS pri 620 Nm okretnog momenta, što je za 20 KS i 20 Nm više od prethodnog modela. Prema Porscheu, novi GTS sa opcionalnim paketom Sport Chrono postiže „stotku“ za samo 4,5 sekundi i razvija maksimalnu brzinu od 280 km/h. Pogon na sva četiri kotača se prenosi putem Porsche Tiptronic S osmostupanjskog automatskog mjenjača. GTS posjeduje drugačiju šasiju od standardne varijante Cayenne, sa standardnim čeličnim oprugama koje vozilo spuštaju za 20 mm. Porsche Active Suspension Managment prilagodljivi amortizeri su sastavni dio opreme, kao i Porsche Torque Vectoring Plus. Ovaj sustav automatski primjenjuje pritisak kočnice pojedinačno na svaki kotač prilikom oštrog skretanja kako bi se poboljšala upravljivost vozila. Dalja unapređenja uključuju karbon-keramičke kočnice, adaptivni zračni ovjes sa tri komore, upravljanje stražnjim osovinama i Porsche Dynamic Chassis Control stabilizaciju karoserije kako bi se ukupna masa vozila mogla lakše kontrolirati.

AUTO


ŠKODA OCTAVIA

Koje aute najviše vole građani BiH?

Koje aute preferiraju građani BiH? Pitanje je to na koje se odgovor može pronaći u kontaktu s ovl...

16 Stu 2024

BYD kreće u lov na Teslu

Iako je Elon Musk i ranije upozoravao na kinesku kompaniju BYD kao vjerojatno glavnog Teslina kon...

07 Stu 2024

UPOZORENJE STRUČNJAKA

Izbjegavajte ovu grešku: Jedan gumb može povećati potrošnju goriva za 20 posto

Otvaranje prozora po lijepom vremenu mnogi rade, ali iznad određene brzine to bi moglo naš...

04 Stu 2024