Dnevni.ba - PRELOADER

Ima razlog zašto se izdvaja od drugih

03 Srp 2020


Ima razlog zašto se izdvaja od drugih

Cayenne GTS popunjava prazninu između modela Cayenne S i Cayenne Turbo, izdvajajući se novom šasijom i komponentama ovjesa. Najveća promjena se nalazi na pogonskom sklopu, jer je prethodni Cayenne GTS koristio 3,6-litreni V6 twin-turbo, dok novi model raspolaže sa četvorolitrenim V8 twin-turbo agregatom. Nova pogonska jedinica isporučuje 460 KS pri 620 Nm okretnog momenta, što je za 20 KS i 20 Nm više od prethodnog modela. Prema Porscheu, novi GTS sa opcionalnim paketom Sport Chrono postiže „stotku“ za samo 4,5 sekundi i razvija maksimalnu brzinu od 280 km/h. Pogon na sva četiri kotača se prenosi putem Porsche Tiptronic S osmostupanjskog automatskog mjenjača. GTS posjeduje drugačiju šasiju od standardne varijante Cayenne, sa standardnim čeličnim oprugama koje vozilo spuštaju za 20 mm. Porsche Active Suspension Managment prilagodljivi amortizeri su sastavni dio opreme, kao i Porsche Torque Vectoring Plus. Ovaj sustav automatski primjenjuje pritisak kočnice pojedinačno na svaki kotač prilikom oštrog skretanja kako bi se poboljšala upravljivost vozila. Dalja unapređenja uključuju karbon-keramičke kočnice, adaptivni zračni ovjes sa tri komore, upravljanje stražnjim osovinama i Porsche Dynamic Chassis Control stabilizaciju karoserije kako bi se ukupna masa vozila mogla lakše kontrolirati.

AUTO


FERRARI

Ferrari vratio u svoje vlasništvo čuveni breand Testarossa

Proizvođač luksuznih sportskih automobila Ferrari ostvario je veliku pobjedu na drugostupanjskom ...

03 Srp 2025

RENAULT I NISSAN

Renault će otpisati vrijednost udjela u Nissanu

Francuski proizvođač automobila Renault najavio je u utorak otpis vrijednost udjela u japanskom N...

02 Srp 2025

AUTOMOBILI

Proizvodnja automobila u Velikoj Britaniji pala na najnižu razinu od 1949.

Proizvodnja vozila u Velikoj Britaniji naglo je pala peti mjesec zaredom u svibnju, prema novim p...

28 Lip 2025