Dnevni.ba - PRELOADER

INOVACIJA MLADIH MOSTARA: Ugostiteljima i gostima dostupna aplikacija koja će znatno olakšati poslovanje

21 Ožu 2021


INOVACIJA MLADIH MOSTARA:  Ugostiteljima i gostima dostupna aplikacija koja će znatno olakšati poslovanje

Tim mladih inovatora uposlenih u kompaniju Reunion iz Mostara plasirao je na tržište aplikaciju koja bi uveliko mogla promijeniti odlaske u ugostiteljske objekte. Aplikacija bi do izražaja posebno trebala doći u ograničenim uvjetima poslovanja, što je ozračje u kojemu danas bitiše sektor ugostiteljstva.

Inovatori su, naime, kreirali aplikaciju za elektronsku rezervaciju mjesta u ugostiteljskim objektima, s mogućnošću preciznog izbora stola koji se želi, hrane ili pića po želji, kao i točnog vremena dolaska, a uz sve ona odmah nudi i informaciju da li je željeno mjesto slobodno i da li se rezervacija odobrava.

Godinu dana rada

Irma Kajan, marketing menadžerica projekta u razgovoru za Dnevni list govori o tomu kako je nastala ideja, kao i na koji način se može pomoći ugostiteljima u izazovnim vremenima kakva živimo.

- S obzirom da smo kao marketing agencija surađivali s ugostiteljima, primjetili smo da oni mnogo vremena gube na prijem i sortiranje rezervacija, pa smo došli na ideju napraviti softver koji će olakšati posao i ugostiteljima i gostima. Na razvijanju aplikacije radili smo cijelu godinu, i to dosta intezivno, a na tržište smo ju plasirali početkom ove godine, govori Kajan.

“Erezervacija” zamišljena je kao aplikacija koja će ugostiteljima donijeti dva benefita - potpuno automatiziranje procesa rezervacija, kao i mogućnost saznanja narudžbi što im direktno donosi minimiziranje troškova nabavke.

- U vremenu pandemije, kada je rad ugostiteljskih objekata ograničen smatramo da aplikacija koja minimizira troškove i s druge strane maksimalizira broj rezervacija u objektu uveliko može pomoći u prevazilaženju krize, dodaje Kajan.

Osim što donosi pogodnosti za ugostiteljske objekte i olašava rad njihovom osoblju, ona nudi i pogodnosti za sve goste. Na stranici erezervacije.net oni mogu pregledati sadržaje, odnosno objekte koji imaju izrađene profile, upoznati sa s ponudama, menijem, događajima, a onda ukoliko žele rezervirati mjesto i logirati se, izabrati stol i vrijeme, te eventualno i naručiti i hranu i piće ukoliko objekt koji je administrator profila to nudi.

- Prije nekoliko godina rezervacija u restoranima, klubovima, kafićima nije bilo uobičajna, i to su tek rijetki radili. Međutim, danas se to od njih očekuje, posebice zbog pandemije. Vjerujem da bi rezervacije postale popularne i bez pandemije, jer gledajući s aspekta marketinga uglavnom se ide na individualni pristup, pa svaki gost želi biti poseban očekujući da ga se tako tretira. O tomu nabolje govore inboxi na društvenim mrežama restorana, klubova, kafića gdje svi žele imati takozvani vip tretman, dodaje menadžerica projekta.

Kako do aplikacije?

Pitali smo i na koji način se može koristiti aplikacija i da li je već u funkciji, te kakva su dosadašnja iskustva onih koji su je eventualno koristili.

- Već imamo partnere koji koriste aplikaciju, a povratne informacije su zasad jako dobre. Želim napomenuti da smo odlučili svim ugostiteljima s područja BiH omogućiti besplatno korištenje, kao i potrebitu obuku i takav pristup ćemo zadržati sve dok su na snazi mjere koje se odnose na koronu i dok su ugostitelji u teškoj situaciji. S druge strane aplikacija je potpuno besplatna za goste - dovoljno je da posjete stranicu: erezervacije.net i surfaju dok ne pronađu objekt u kojemu žele rezervirsati mjesto za naredni izlazak. Nakon izvršenog logiranja oni postaju korisnici aplikacije i imaju mogućnost stalnog pristupa elektronkim rezervacijama, navodi dalje.

Dolaskom stranih gostiju i povratkom turizma u našu zemlju aplikacija će dobiti veliki značaj, predviđaju inovatori, jer će gosti pretraživati sadržaje na engleskom jeziku i nastojati rezervisati mjesta. Aplikacija je napravljena vlastitim sredstavima bez ičije pomoći, a planirano je da bude izdavana ugostiteljima za mjesečnu pretplatu. Ipak, ovi mladi ljudi odlučili su je ponuditi besplatno ugostiteljima sve dok kriza ne prođe.

H. Ž.

DNEVNI


U novom broju donosimo

Novi broj

17 h 37 min

U novom broju donosimo

Novi broj

22 Stu 2024

U novom broju donosimo

Novi broj

21 Stu 2024