Dnevni.ba - PRELOADER

Je li Burberry pronašao formulu za povratak?

5 h 46 min


Je li Burberry pronašao formulu za povratak?
Burberry

Burberry, poznat po klasičnim trench kaputima i kariranom uzorku, prolazi kroz fazu preobrazbe pod novim vodstvom.

Prije godinu dana upravljanje brendom preuzeo je Josh Schulman, s ciljem povratka Burberryja na vrh luksuzne industrije. Unatoč padu prodaje, investitori izražavaju zadovoljstvo ranim naznakama oporavka.

Oporavak Burberryja kroz obnovu brenda i novu strategiju
Analitičari očekuju pad usporedive maloprodaje od 3% u drugom tromjesečju, što je poboljšanje u odnosu na prethodni period. U prvom kvartalu zabilježen je pad od 6%, no najnoviji podaci ukazuju na mogući pozitivan zaokret.

Pod prethodnim direktorom, Burberry je izgubio fokus na gornju odjeću i britanski identitet. Schulman je to promijenio, smatrajući da je brend previše zašao u nišnu estetiku, zanemarujući širu bazu kupaca. Od preuzimanja uprave, dionice su porasle za oko 63%, nadmašivši konkurenciju u sektoru luksuza.

HSBC i drugi analitičari prepoznaju Burberry kao potencijalnog dobitnika tržišnog udjela u borbi s rivalima. Investitori pohvaljuju promjene u asortimanu, određivanju cijena i novom marketinškom pristupu, iako napominju da je proces još u ranoj fazi.

Nova marketinška strategija naglašava britansku baštinu kroz suvremenu prizmu. Jedan od primjera je ljetna kampanja „Burberry Festival“, usklađena s Glastonburyjem. Kampanja je uključivala poznata imena poput hip-hop izvođača Loylea Carnera i manekenke Care Delevingne.

Pristupačnost, luksuz, restrukturiranje, funkcionalnost.
Na slikama sjede u blatu u gumenim čizmama s logom Burberry, aludirajući na promjenjivo britansko vrijeme. Time se pojačava veza između funkcionalne gornje odjeće i stvarnog života, ističu stručnjaci. Burberry pokušava iskoristiti sezonu koja im inače donosi manji prihod, poput ljeta, na inovativan način.

U svibnju je najavljeno smanjenje broja zaposlenih za 20% na globalnoj razini, kao dio mjera rezanja troškova. Iako radikalan potez, investitori su ga podržali kao nužan korak u restrukturiranju.

Burberry se djelomično odmaknuo od luksuznih torbi visokih cijena i predstavio pristupačnije modele. Nova linija Cotswold nudi torbe u cjenovnom rangu od 1490 do 1890 funti. Popularna torba Horseshoe košta 850 funti, što je rezultiralo padom prosječne cijene torbi za 9% od listopada prošle godine, pokazuju podaci Luxurysighta.

Analitičari smatraju da Burberry pokušava uravnotežiti luksuz s pristupačnošću, umjesto da se drži isključivo ekskluzivnog imidža. Investicijski stručnjaci iz Pzena Investment Managementa istaknuli su da Burberry nije imao kredibilitet za torbe koje prelaze cijenu od 3000 dolara.

Unatoč općem sniženju cijena, Burberry i dalje lansira skuplje modele u Kini, poput trench kaputa od korde za 115.000 juana. Istovremeno, tvrtka je proširila ponudu gornje odjeće za 22% od početka listopada prošle godine.

U robnoj kući Bergdorf Goodman, direktorica prodaje Yumi Shin ističe podršku Schulmanovoj strategiji. Naglasak na prepoznatljive komade poput trench kaputa i zimskih dodataka smatra se ključem u pozicioniranju brenda.

Promjene u Burberryju već daju određene rezultate, piše Svijet. Iako je transformacija još u tijeku, optimizam među analitičarima i ulagačima raste.

Burberry pokušava pronaći ravnotežu između tradicije i inovacije, prilagođavajući se suvremenom tržištu. Vrijeme će pokazati hoće li Schulman uspjeti vratiti ovaj kultni brend na mjesto koje mu mnogi smatraju prirodnim – sam vrh luksuzne mode, piše Financa.

Biznis


PLAĆA

Minimalna plaća u Srbiji povećava se na 500 eura

Minimalna cijena rada u Srbiji bit će povećana na 500 eura od 1. listopada ove godine, odlučeno j...

4 h 54 min

NAFTA

Cijena nafte nadomak 71 dolara

Cijena nafte stabilizirale su se u ponedjeljak na međunarodnim tržištima nadomak razine od 71 dol...

7 h 26 min

WALL STREET

Wall Street porastao unatoč trgovinskim tenzijama

Na Wall Streetu se jučer trgovalo oprezno zbog rasta trgovinskih tenzija između SAD-a i Europske ...

8 h 4 min