Kako urediti mirujući promet u Titovoj ulici?
Zavod za prostorno uređenje Grada Mostara radi na cjelovitom rješenju, koje će dovesti do rješenja problema mirujućeg saobraćaja, posebno na području Ulice maršala Tita i Fejićeve ulice, koja je nominalno pješačka zona.
To je u emisiji “Intervju sedmice” Radija gradska mreža (RGM) – Mostarskog radija izjavio viši stručnik saradnik u Zavodu za prostorno uređenje Grada Mostara, diplomirani inženjer arhitekture, Mirza Šahović.
On je uz ostalo naveo kako je prisutan veliki problem uređenja prostora na području Titove i Fejićeve ulice u užem gradskom području Mostara.
“Ne postoji regulacioni plan centralne gradske zone, koji je novoizađen, sve se radi o stvarima koje su rađene 1996., 1997. ili 1998. godine i Zavod za prostorno uređenje pokušava sada pokušava da riješi opšti koncept, saobraćaj, stacionarni i pokretni na tom području, koje je jako ugroženo”, naglasio je Šahović.
On je kazao da se radi na tome da to bude sveobuhvatno rješenje, cijeli koncept rješenja saobraćaja na tom području, o čemu – kako kaže – treba znati javnost, ali i vijećnici u Gradskom vijeću Mostara, koji će na kraju o svemu donijeti odluku.
Šahović je objasnio da se na tom području ne bi trebalo ništa graditi, dok je plan u izradi. Međutim, nerijetko se dolazi pred svršen čin – pokrene se gradnja, dok se plan radi, pa se problem ne može riješiti.
Rješenje o kojem se govori, na kojem se radi, je u izgradnji tri javne garaže – jedna pored Studentskog doma kod Željezničke stanice, druga u Ulici maršala Tita, stotinjak metara od nekadašnje Robne kuće Razvitak, dok bi treća garaža bila na području Konaka, kod današnje Građevinske škole.“Te garaže su jedna od druge odmaknute po 700 metara. Poluprečnik tih garaža bi bio nekih 350 metara, što je u nekim pješačkim komunikacijama svega nekih četiri, pet minuta pješke”, objasnio je Šahović.
On je naveo da bi, prema projektu, kapacitet tih garaža bio oko 1100 automobila, dok je – poređenja radi – današnji zbir automobila na području koje pokrivaju te garaže oko 450 auta, što znači da bi se dobio dvostruki prostor za garažiranje automobila. Garaže bi pokrile prostor od BH telecoma na sjeveru do Lučkog mosta.