Dnevni.ba - PRELOADER

Kupci Ferrari automobila sve su mlađi; 40% novih kupaca mlađe je od 40 godina

4 h 10 min


Kupci Ferrari automobila sve su mlađi; 40% novih kupaca mlađe je od 40 godina
Ferrari

Ferrari postaje sve popularniji među mlađim kupcima, a izvršni direktor proizvođača luksuznih automobila otkriva da je 40% novih kupaca sada mlađe od 40 godina.

To odražava značajan porast u odnosu na prije nešto više od 18 mjeseci, kada je Ferrarijev šef rekao da je ta brojka iznosila 30%.

“40% novih klijenata mlađe je od 40 godina”, rekao je izvršni direktor Ferrarija Benedetto Vigna za CNBC.

“Ne znam za druge brendove, ali za nas je to postignuće zahvaljujući našem timu”, dodao je.

Proizvođač sa sjedištem u Maranellu u Italiji dobro je poznat po čvrstom nadzoru nad proizvodnjom svojih automobila. Nastoji održati obećanje brenda o ekskluzivnosti. Doista, od prošle godine, gotovo tri četvrtine svih Ferrarija prodano je postojećim kupcima.

Poznato je da je osnivač Enzo Ferrari jednom rekao da će tvrtka “uvijek isporučiti jedan automobil manje nego što tržište zahtijeva”.

Vigna je ukazao na nekoliko primjera potencijalnih kupaca koji potiču tvrtku da ubrza proizvodnju. Inzistirao je, međutim, da je vrijeme čekanja od više od dvije godine sastavni dio onoga što je opisao kao “vrlo ugodno” iskustvo.

“Jedan klijent od 78 godina morao je kupiti Ferrari i rekao je: ‘Gledajte, ne mogu čekati dvije godine.’ Rekao sam: ‘Ovo je motivacija'”, rekao je Vigna za CNBC.

“Ima još jedan momak, mlađi, 37 godina, i on je rekao: ‘Kad budem stariji, volio bih dobiti auto prije 40.’ Ja sam rekao: ‘Ne brini, dobit ćeš ga s 39’”, dodao je.

Lansiranje električnog vozila
Gledajući unaprijed, Vigna je rekao da Ferrari ostaje na putu da lansira prvo potpuno električno vozilo 9. listopada, o čemu je Financa nedavno i pisala.

Nadolazeći EV model, koji će se proizvoditi u Italiji, jedan je od šest novih modela koje tvrtka planira predstaviti ove godine.

Upitan o potencijalnoj potražnji za potpuno električnim Ferrarijem, Vigna je rekao: “Mislim da je ovo jedna od odluka na koju smo više ponosni, jer smo tijekom posljednjeg dana tržišta kapitala mi kao tvrtka rekli da ćemo proizvoditi tri vrste automobila. Tradicionalni — na izgaranje, hibridni, a napravit ćemo i električni.”

Vigna je dodao da iako je istina da neki kupci nikada neće kupiti električni Ferrari, drugi potencijalni kupci su naznačili da će uzeti samo EV, piše Financa.

AUTO


BMW

BMW planira troškove carina od milijardu eura

Carine će BMW ove godine stajati milijardu eura, rekao je u petak izvršni direktor njemačkog proi...

15 Ožu 2025

FERRARI

Ferrari dominira tržištem luksuznih automobila u Europi

Automobilska industrija posljednjih mjeseci prolazi kroz ozbiljne izazove. Problemi se gomilaju z...

14 Ožu 2025

PRODAJA AUTOMOBILA

Pad prodaje automobila na početku godine

Prodaja automobila u Europskoj uniji pala je u siječnju, pokazali su u utorak podaci udruge proiz...

26 Velj 2025