Musk očekuje da bi broj korisnika Twittera mogao premašiti milijardu
Iako je Twitter iznimno popularna i utjecajna društvena mreža, broj njegovih korisnika i dalje se ne može mjeriti s mrežama poput Facebooka, Instagrama ili TikToka. Broj dnevno aktivnih korisnika u drugom kvartalu ove godine iznosio je oko 238 milijuna, dok je broj mjesečno aktivnih korisnika oko 450 milijuna, piše Zimo.hr.
No kako se s Muskom kao prvim čovjekom mijenja i sam Twitter, tako bi se mogao znatno promijeniti i broj njegovih korisnika. Iako je do toga dalek put, Musk je, naravno, optimist oko brojki (zašto bi inače platio čak 44 milijarde dolara za tu mrežu) i vjeruje kako bi se one uskoro mogle i više nego udvostručiti.
Rast broja korisnika
Na svom profilu na Twitteru tako je podijelio neke statističke podatke o toj mreži koji pokazuju kako je broj novih korisnika u posljednjih tjedan dana u odnosu na isti tjedan prošle godine porastao za 66 posto te da se dnevno na tu mrežu prijave dva milijuna novih korisnika. Također, pohvalio se i kako je broj aktivnih minuta na mreži na rekordnoj razini - 8 milijardi dnevno u posljednjih tjedan dana, što je povećanje od 30 posto u odnosu na isti tjedan prošle godine.
Još jedna, za Twitter jako važna statistika, odnosi se i na smanjenje govora mržnje na toj mreži koji je u posljednje vrijeme u padu. Zbog svega spomenutog Elon Musk veliki je optimist kad je riječ o budućnosti Twittera i trendovima koje možemo očekivati, a koji će, prema njemu, biti iznimno pozitivni.
Prihodi
On tako vjeruje da je njegova društvena mreža na dobrom putu da tijekom sljedećih godinu do godinu i pol premaši brojku od milijardu mjesečnih korisnika.
No pored samog broja korisnika, od velike važnosti za mrežu je i broj - oglašivača. Otkad je Musk preuzeo kompaniju, on je u znatnom padu jer su od reklamiranja na toj mreži privremeno odustale velike kompanije poput General Motorsa, Mondelez Internationala, Volkswagena i drugih, što će utjecati na prihode Twittera.
Krivce za tu situaciju on vidi u grupama za zaštitu prava građana koje su izvršile pritisak na velike kompanije da odustanu od oglašavanja na Twitteru zbog problema s moderiranjem sadržaja.