Na obalama Bune prikupljene 22 vreće otpada
Omladinski klub „Novi val“, lokalni partner „Blagaj City“ i Udruženje sportskih ribolovaca „Neretva 1933“ organizovali su akciju čišćenja obale rijeke Bune. Akcija je provedena u saradnji sa kompanijom Molson Coors i njihovim brendom Ožujsko pivo, a sve u sklopu kampanje "Čuvaj, pazi, ne bacaj!".
Akcija čišćenja počela je okupljanjem i registracijom učesnika blizu samog Vrela Bune, a obuhvatila je čišćenje obale rijeke Bune, gdje su skupljene 22 vreće otpada. U akciji je učestvovalo 15 učesnika.
"Kampanja 'Čuvaj, pazi, ne bacaj!' ostvarila je cilj čišćenja obala rijeke Bune i kroz ovu akciju djelovala na podizanje ekološke svijesti kod građana. Želimo se zahvaliti svim partnerima koji su uz nas u svim akcijama čišćenja i zahvaljujući kojima postižemo da naša prirodna bogatstva očistimo od velike količine nagomilanog otpada koji nesavjesni građani i građanke bacaju", poručili su iz Omladinskog kluba "Novi val".
Kao društveno odgovorna kompanija Molson Coors i Ožujsko pivo ozbiljno shvataju važnost očuvanja prirodnih bogatstava Bosne i Hercegovine i velikim brojem akcija sa svojim partnerima radi na tome da se stanje promijeni, da što manje otpada bude u bh. rijekama i jezerima, i na planinama u našoj zemlji.
"Akcije čišćenja nastavit ćemo i u narednom periodu, a nadamo se da ovime makar malo utičemo na svijest onih koji se s nemarom odnose prema prirodi, da ćemo navesti što veći broj osoba da više vode računa o tome da svoj otpad odlažu na lokacije predviđene za to. Također, voljeli bismo i da potaknemo građanke i građane BiH da i sami, ukoliko na nekoj lokaciji uoče otpad, daju svoj doprinos, prikupe taj otpad i odlože ga na pravu lokaciju", poručio je Goran Mišić, brend menadžer grupacije Molson Coors za BiH.
Akcije čišćenja rijeka, jezera i planina nastavit će se i u narednom periodu.