Dnevni.ba - PRELOADER

NOVITET - BMW X7 M60i Radikalne dizajnerske izmjene uz provjereno snažan pogon

04 Velj 2023


NOVITET -  BMW X7 M60i Radikalne dizajnerske izmjene uz provjereno snažan pogon

Sa redizajniranim X7 modelom BMW je žestoko podijeloa utomobilsku javnost, jer se odlučio na za njega do sada neuobičajene radikalne dizajnerske promjene. S druge strane, ispod lima zadržane su prepoznatljive dinamičke vrijednosti, koje kulminiraju u kombinaciji s anajjačim M60i modelom...

Nakon početnog šoka kojeg je s redizajnom izazvala radikalna promjena vanjskog izgleda X7 modela čini se da su njegove ostale kvalitete ipak uspjele nadjačati neobičan dizajn. Naime, ogromnu količinu luksuza, skupocjene tehnologije i superironog pogona prosto je nemoguće ignorirati, posebno ako je riječ o elitnom i dinamički najmoćnijem M izdanju.

U odnosu na ostale modele X7 serije M model se prepoznaje po par specifičnih detalja. Tu je prije svega jedinstvena plava boja karoserije, koja je kombinirana sa mnoštvom crnih detalja naglašenim svijetlim klavir lakom. S prednje strane u prvom planu su nova Adaptive Matrix LED svjetla koja su podijeljena u dva segmenta. Gornja obrva ima funkciju dnevnog svjetla, dok se glavni rasvjetni sklop nalazi u segmentu koju je integriran u kutovima branika.

X7 u M verziji ima i gigantsku, sportski zatamnjenu masku hladnjaka, a impresivno izgledaju i usisnici u donjem dijelu branika. Za oslanjanje na podlogu koriste se serijski 21-inčni kotači koji opciono mogu biti zamijenjeni većim 22-inčnim. I oni su finiširani sjajnim, crnim klavir lakom koji se nalazi i na okvirima prozora, kućištima retrovizora, oplatama vrata, stražnjem braniku i na petim vratima. Kućišta stražnjih svjetala su sportski zatamnjena, a potpuno crni su i krovni nosači. Takav kakav jeste X7 M60i izgleda veoma, veoma agresivno.

Ako se dizajnom, pogonom i M oznakom promovira kao dinamičan, sportski SUV - najjači X7 u interijeru bogatom opremom i udobnošću želi se izjednačiti sa najboljim elitnim limuzinama današnjice, čiji luksuzni kabinski ugođaj jednostavno ostavlja bez teksta.

U 5,18 metara dugačkoj karoseriji može se udobno smjestiti sedam putnika, ako u drugom redu po želji kupca nisu naručene samo dvije superudobne fotelje, koje nude kraljevski ugođaj. Vozač i suvozač na raspolaganju imaju sportski profilirana sjedišta, a sportski ugođaj u kabini je osim sa M oznakama naglašen i sa specifičnim upravljačem i pravim, karbonskim umecima.

Za pogon najjače M60i verzije zadužen je osmocilindarski bi-turbo benzinski agregat čiji cilindri su raspoređeni, u za BMW netpičnom V obliku. Iz 4,4-litrene zapremine Bavarci su uspjeli istisnuti 530 KS i 750 Nm, što je  2,7 tona teškom SUV-u omogućilo da od 0 do 100 km/h ubrza za 4,7 sekundi i da dostigne limitiranih 250 km/h.

Pogon je serijski izveden na sve kotače, dok je za prenos snage zadužen osomostupanjski automatski mjenjač. Najjača verzija redizajniranog X7 modela dostupna je europskim kupcima po startnoj cijeni od 127.200 eura, a ukoliko se kupac zaigra sa dugačkom listom doplata, onda lako može preći i 200.000 eura.

DNEVNI


U novom broju donosimo

Novi broj

18 Svi 2024

U novom broju donosimo

Novi broj

17 Svi 2024

U novom broju donosimo

Novi broj

16 Svi 2024