NOVITET: Fiat Toro spreman na sve izazove koji mu se nađu na putu
Toro Fiat je sa svojim pick-up modelom pokazao koliko širok raspon mogućnosti može da ima jedan njegov automobil. Toro se tako može dobiti u jednostavnim, teretnim radničkim verzijama, ali i u veoma luksuznom i naočitom Ranch izdanju...
Jedan od najfunkcionalnijih Fiatovih modela pick-up Toro, koji je premijerno predstavljen 2016. za 2020. godinu dizajnerski je osvježen, a dobio je i nove pakete opreme, suvremeniju multimediju i unaprijeđena pogonska rješenja. Sa Torom Fiat prvenstveno cilja na kupce koji dolaze iz zemlja sa skromnijom prometnom infrastrukturom, u kojima dominiraju off-road krajolici i neasfaltirani putevi, ali i izražena potreba za multifunkcionalnim prevoznim vozilima, koja na praktičan način kombiniraju putnički i tovarni prostor.
Sa 491 cm dužine Toro je ujedno i jedan od najvećih Fiatovih modela današnjice, te je veoma impresivan kao pojava. Originalan dizajn potpisuje Fiatov kreativni centar u Brazilu, koji je prilikom njegovog oblikovanja uzeo u obzir specifičan ukus i potrebe kupaca sa lationoameričkog tržišta, kojem je ovaj model primarno i namijenjen. S obzirom na to da je ciljna grupa Tora veoma raznovrsna, Fiat je ponudio čak četiri paketa opreme: Endurance, Freedom, Volcano i Ranch, sa kojima se progresivno mijenjaju vanjski izgled i sadržaj opreme. Ono što krasi sve modele je robustan off-road stil sa visoko podignutom karoserijom koja je od mehaničkih oštećenja zaštićena plastičnim oplatama, a u slučaju najbolje opremljenog Ranch modela i metalnim okvirima.
Kao najbogatije opremljeni model Toro Ranch ujedno je i estetski najatraktivniji, sa mnoštvom kromiranih ukrasa po karoseriji, stiliziranim cjevastim nogostupima sa strana, aluminijskim krovnim nosačima sa trećim stop svjetlom u sredini, te ukrasnim dodacima na bočnim stranama tovarnog prostora, koji je pokriven poklopcem.
Toro ima karakterističan prednji dio sa šest svjetlosnih grupa. Najviše postavljena su LED dnevna svjetla, u sredini su glavna, a u donjem dijelu branika i svjetla za maglu. U sredini je široka stilizovana maska hladnjaka, iznad koje je postavljen Fiatov znak. Ispod maske je plastična imitacija zaštitnog bull bara, sa svijetlim umetkom u sredini. Toro je dostupan sa 16, 17 i 18-inčnim alu naplacima kakve ima Ranch model. Stražnji dio je karakterističan po modernim LED svjetlima i dvodijelnim vratima prtljažnog prostora, koja su po želji kupaca u radnoj verziji dostupna i kao jednodijelna polica.
U interijeru Toro dizajnom instrument panela, ali i mnogim detaljima poput multifunkcionalnog trokrakog upravljača, analogno-digitalne instrument ploče sa horizontalnim 7-inčnim info zaslonom u sredini, zatim automatskim klima uređajem sa okruglim komandama neodoljivo podsjeća na Fiatove modele iz obitelji 500. Kao najoriginalniji detalj ističu se vertikalni ventilacijski otvori, koji vizualno izdužuju instrument panel.
Off-road karakter automobila istaknut je masivnim trapezoidnim rukohvatima na vratima, a kod modela sa 4x4 pogonom u kabini se može naći i okrugli selektor za odabir pogonskih opcija. Ranch model donosi i neke skupocjene detalje poput kožom obloženih sjedišta i obloga na vratima.
Mada je jedan od najpopularnijih Fiatovih modela u Latinskoj Americi, Fiat Toro se tek sporadično može vidjeti na europskom tržištu i to uglavnom u Italiji gdje ga uvoze domaći Fiatovi dileri i prodaju po početnoj cijeni od 39.000 KM pa naviše.
MOTORI
Izbor pogonskih jedinica svodi se na dvije Flex verzije 1.8 i 2,4-litarskih motora sa 137 i 186 KS koji za pogon koriste benzin ili etanol, dok je ljubiteljima dizelaša namijenjen 2.0 Multijet motor sa 170 KS. Navedeni motori su kombinirani sa šestostupanjskim ručnim ili dva automatska mjenjača sa šest i devet brzina. Primarni pogon Tora je stražnji, a on je dostupan i sa elektronski kontroliranim pogonom na sve kotače.