Dnevni.ba - PRELOADER

Proglašeni dobitnici glavnih nagrada HELL promocije – Mercedes AMG A35 i Kawasaki Eliminator 500 otišli u Sarajevo i Trebinje

15 Svi 2025


Proglašeni dobitnici glavnih nagrada HELL promocije – Mercedes AMG A35 i Kawasaki Eliminator 500 otišli u Sarajevo i Trebinje
Sljedeća stanica: večera s Micheleom Morroneom

Na svečanoj ceremoniji u Sarajevu zvanično su uručene glavne nagrade najveće nagradne igre u istoriji kompanije HELL, a to su potpuno novi Mercedes AMG A35 i motocikl Kawasaki Eliminator 500. Velika nagradna igra održana je u Mađarskoj i u još devet drugih zemalja sa milionima učesnika. Među njima, dobitnica iz Sarajeva imala je priliku da odveze kući automobil iz snova, dok je motocikl otišao u Trebinje. 

Kampanja koja je trajala od 17. februara do 13. aprila 2025. godine u Bosni i Hercegovini, izazvala je izuzetno interesovanje, a preko 1.000 nagrada dodijeljeno je u svakoj zemlji. Učesnici su imali priliku osvojiti ekskluzivne HELL jakne, patike, premium putne torbe, iPhone 16 uređaje i limitirano izdanje HELL paketa od 6 proizvoda.

DSC06465

DSC06470

Međutim, kampanja još nije završena jer će početkom jula biti realizovana jedna od specijalnih  nagrada promocije i to u Italiji. Pobjednici iz svih deset zemalja učesnica imat će priliku lično upoznati Michelea Morronea, međunarodno zaštitno lice HELL-a i to na ekskluzivnoj večeri u Italiji.

Adrienn Popovics, direktorica marketinga kompanije HELL ENERGY Hungary Ltd. izjavila je:

"Ova nagradna igra nije bila samo najveća u istoriji HELL-a po svom obimu, već i po načinu na koji je emocionalno odjeknula kod miliona ljudi. Ovom kampanjom željeli smo uzvratiti potrošačima za nevjerovatnu ljubav i lojalnost koju svakodnevno dobijamo od njih. Bilo je pravo zadovoljstvo uručiti glavne nagrade i već smo uzbuđeni i radujemo se ekskluzivnoj večeri u Italiji s Micheleom Morroneom - događaju koji će poslužiti kao prikladan završetak kampanje koja je našim učesnicima pružila stvarna iskustva."

Kampanja je podržana najsnažnijom marketinškom komunikacijom u istoriji brenda, među kojima televizijske reklame, upečatljive reklame na otvorenom, digitalne kampanje, te aktivnosti na društvenim mrežama koje su nam osigurale da vijest o nagradnoj igri dođe do široke publike.

HELL ostaje posvećen pružanju svojim potrošačima visokokvalitetnih proizvoda, ali i jedinstvenih i nezaboravnih iskustava koja neće biti vezana samo za Mađarsku, nego će biti prisutna širom svijeta.

 

 

 

BIH


NOVAC GRAĐANA U FUNKCIJI DODIKOVE ZAŠTITE

Novi milijuni iz Republike Srpske za skidanje sankcija entitetskom rukovodstvu

Više od 20 milijuna eura – toliko vlasti Republike Srpske planiraju dodatno izdvojit...

2 h 59 min

MILORAD DODIK

Miloradu Dodiku ukinut pritvor, određene mjere zabrane

Predsjednik bh. entiteta Republike Srpske Milorad Dodik u petak je dobrovoljno došao u Tužilaštvo...

3 h 12 min

NAKON ŠTO SU RANIJE ZAKAZALI BAGERI

Konaković najavljivao da nakon lipnja u BiH više ništa neće biti isto. Pogađate – sve je isto

Piše: Dragan Bradvica  dragan@dnevni-list.ba Trebalo bi jako mnogo vremena i truda...

3 h 14 min