'RADI' VLADA: Kadroviranja u Autocestama, Cestama, Željeznicama, Energoinvestu…
Piše: Dragan Bradvica
Federalna vlada je na sjednici održanoj u četvrtak čini se naviše se bavila kadrovskim rješenjima te su na redu bila imenovanja u brojnim javnim institucijama i poduzećima.
Tako su dali prethodnu suglasnost Nadzornom odboru JP Željeznice FBiH za imenovanje članova Uprave - izvršnih direktora ovog javnog poduzeća, na razdoblje od četiri godine, i to Marija Kozine (za poslove željezničke infrastrukture), Antonije Musa (za ekonomske poslove), Rešada Mandže (za poslove razvoja i investicija), Kenana Alijagića (za pravne i kadrovske poslove) i Rifata Čabrića (za poslove željezničkog operatera).
Nakon što je dala prethodnu suglasnost Nadzornom odboru JP Autoceste FBiH za razrješenje dužnosti člana Uprave - izvršnog direktora za ekonomsko-financijske poslove, Vlada je dala prethodnu suglasnost NO za imenovanje Ivana Brkića za vršitelj dužnosti člana Uprave društva, do isteka mandata ostalih članova koji je započeo 26. svibnja 2017.
Imenovanja je bilo i u Ceste d.d. Mostar gdje je dana suglasnosti za razrješenje dužnosti Nadzornog odbora, zbog isteka mandata, te za imenovanje vršitelja ovih dužnosti do okončanja natječajne procedure, a najduže do tri mjeseca, i to Krešimira Šaravanje (v.d. predsjednik), Ivana Šimunovića, Josipa Vrdoljaka i Žarka Šantića (v.d. članovi).
Zavod Pazarić, KTK Visoko, Borac Travnik…
Vlada FBiH dala je prethodnu suglasnost Skupštini Energoinvesta za razrješenje dužnosti članova Nadzornog odbora ovog gospodarskog društva, uime državnog kapitala, zbog isteka razdoblja na koji su imenovani. Također je dana prethodna suglasnost za imenovanje Asima Ibrahimagića, Dženana Imamovića, Zlatana Hadžića i Elnura Salihovića za vršitelje dužnosti članova Nadzornog odbora, uime državnog kapitala, do okončanja natječajne procedure, a najduže do tri mjeseca.
- Vlada je dala suglasnost na Rješenje o razrješenju predsjednika i članova Nadzornog odbora Zavoda za zbrinjavanje mentalno invalidne djece i omladine - Pazarić, zbog isteka privremenog imenovanja, koje je donio federalni ministar rada i socijalne politike. Potom je dana suglasnost i na Rješenje federalnog ministra rada i socijalne politike o imenovanju Anele Čović za predsjednicu, a Ankice Tvrtković i Izeta Ramića za članove Nadzornog odbora ovog zavoda. Danas je suglasnost data i na Rješenje o razrješenju i privremenom imenovanju predsjednika i članova Upravnog odbora Zavoda za zbrinjavanje mentalno invalidne djece i omladine - Pazarić, koje je također donio resorni federalni ministar. Na ove dužnosti su, na razdoblje do najviše tri mjeseca, odnosno do okončanja natječajne procedure, imenovani Erna Dželilović (predsjednica), Pamela Kapetanović-Goluža, Muamer Kulelija, Sulejman Haljevac i Amer Kapo (članovi), stoji u priopćenju.
Nakon što je Skupštini KTK Visoko dala prethodnu suglasnost za razrješenje dužnosti članova Nadzornog odbora ovog gospodarskog društva, uime državnog kapitala, zbog isteka razdoblja na koji su imenovani, Vlada je dala i prethodnu suglasnost za imenovanje Dželaludina Kurtovića i Sabahudina Alađuza za vršitelje dužnosti članova ovog nadzornog odbora, uime državnog kapitala, do okončanja natječajne procedure, a najduže do tri mjeseca.
Nadalje, dane su i prethodnu suglasnost Skupštini Konfekcije Borac d.d. Travnik za razrješenje dužnosti članova Nadzornog odbora, uime državnog kapitala, zbog isteka razdoblje na koji su imenovani. Zbog toga je dana suglasnost za imenovanje Senada Zekića i Ifeta Halepa za vršitelje dužnosti članova Nadzornog odbora, uime državnog kapitala, do okončanja natječajne procedure, a najduže do tri mjeseca.
Vlada FBiH je dala i prethodne suglasnosti za razrješenje vršitelja dužnosti člana Nadzornog odbora gospodarskog društva UNIS Ginex d.d. Goražde, uime državnog kapitala, kao i za imenovanje Alema Omerhodžića i Sedada Dedića za vršitelje ovih dužnosti do okončanja natječajne procedure, a najduže do tri mjeseca.
Epidemiološka situacija i cijepljenje
Uz kadrovske odluke, Vlada FBiH usvojila je informaciju o epidemiološkoj situaciji COVID-19 u Federaciji BiH na dan 8. veljače, te usvojila predložene naredbe i preporuke Kriznog stožera Federalnog ministarstva zdravstva. Dozvoljava se vladama županija, odnosno županijskim stožerima ministarstava zdravstva uvođenje restriktivnijih mjera spram procjene epidemiološke situacije u kantonu, odnosno općini, uz redovito obavještavanje Kriznog stožera Federalnog ministarstva zdravstva.
Naredbe i preporuke Kriznog stožera Federalnog ministarstva zdravstva donose se s rokom važenja od 14 dana računajući od 12. veljače kao dana početka njihove primjene.
Federalna vlada je usvojila informaciju o realizaciji zaključka broj 83/2021 sa sjednice od 14. siječnja, te prihvatila Plan izmjena i dopuna Plana cijepljenja protiv COVID-19 u FBiH. Vlada je zadužila Zavod za javno zdravstvo FBiH da izmjene i dopune Plana cijepljenja proslijedi kantonalnim zavodima za javno zdravstvo, a Federalno ministarstvo zdravstva županijskim ministarstvima zdravstva. Vlada FBiH će o prihvaćenom Planu izmjena i dopuna Plana cijepljenja protiv COVID-19 u FBiH obavijestiti Parlament FBiH.
- Kao što je javnost već upoznata, zaključkom od 14. siječnja su Federalno ministarstvo zdravstva i Zavod za javno zdravstvo FBiH bili zaduženi da, svako u okviru svojih nadležnosti, na temelju promijenjene epidemiološke situacije, te novih znanstvenih saznanja u vezi cjepiva protiv COVID-19, kao i promjene drugih uvjeta od kojih ovisi provedba cijepljenja, revidiraju Plan cijepljenja protiv COVID-19 u FBiH, navode u priopćenju.
Cijene matičnih knjiga, izvoda i uvjerenja
Federalna vlada je Odlukom utvrdila cijene matičnih knjiga, izvoda iz matičnih knjiga, uvjerenja o državljanstvu i vjenčanog lista, koji se vode i izdaju u skladu sa Zakonom o matičnim knjigama. Cijena jednog primjerka matične knjige rođenih, državljana, vjenčanih i umrlih je 90,6841 maraka. Izvodi iz knjiga i uvjerenja su 0,4072 maraka, a vjenčani list 1,72 maraka. Matične knjige, izvode iz matičnih knjiga, uvjerenja o državljanstvu i vjenčani list plaćaju općine i gradovi.