Ravnopravna konkurencija najelitnijim predstavnicima u klasi
Nepune tri godine nakon što je na sajmu automobila u New Yorku izložio koncept raskošnog SUV modela GV80, luksuzni Hyundaijev podbrend Genesis predstavio je i njegovo velikoserijsko izdanje. Kao i u svim dosadašnjim slučajevima prva premijera održana je na domaćem južnokorejskom tlu, u glavnom gradu Seulu, a u skoroj budućnosti trebali bi ga vidjeti kupci i na svim ostalim svjetskim tržištima, gdje je Genesis od svog osnivanja 2004. godine do danas sve više prisutan.
Sa dužinom od 4,95 metara i gotovo dva metra širine GV80 se nameće kao konkurencija najluksuznijim europskim SUV modelima poput BMW X5, Mercedesa GLE i Audija Q7. Dizajnerski je riječ o veoma originalnom automobilu, kojeg će lako biti prepoznati u masi ostalih SUV modela. Prednji dio karakterističan je po velikoj petokutnoj maski hladnjaka sa kromiranom saćastom mrežicom koja je stilizirana po uzoru na najveću G90 limuzinu iz Genesis programa, koji uključuje još G70 i G80 modele. Tu su i dvodijelna LED svjetla, sa aktivnim usmjerenim djelovanjem i mogućnošću prilagođavanja različitim uvjetima za vožnju. Pogled s boka otkriva sjajne kromirane ukrase na prednjim krilima, masivne kromirane lajsne na branicima i donjem dijelu vrata, ali i veoma dinamičnu liniju krova, za što je najzaslužniji trokutasti, stražnji D stup. Oku ugodan detalj predstavljaju i tri različita modela jedinstveno dizajniranih alu naplataka dostupnih u veličinama od 19, 20 i 22 inča. I stražnji dio stilski prati prednji, sa veoma originalnim dvodijelnim LED svjetlima, između kojih se nalazi veliki stilski natpis Genesis brenda. Kupci GV80 mogu da biraju i između 11 različitih boja, što bi trebalo biti dovoljno da svako od njih prilagodi automobil pojedinačnim ukusima.
Visok stupanj kabinskog luksuza i prestiža, koji s vana nagovještava impresivna karoserija, na razini je najboljih europskih i svjetskih premijum SUV konkurenata. Svakim pa i najmanjim detaljem interijera GV80 potvrđuje da je Hyundai u samo nekoliko desetljeća od marginalnog postao jedan od najjačih svjetskih proizvođača automobila. Poput vanjskog, i unutarnji dizajn je jedinstven, a u prvom planu je originalno oblikovan multifunkcionalni dvokraki upravljač koji je obložen najkvalitetnijom dvobojnom kožom. Ispred vozača su i najsuvremeniji digitalni instrumenti sa elegantnim grafičkim rješenjima karakterističnim za brend Genesis. Na centralnom grebenu je relativno uzak, ali veoma pregledan i funkcionalan 14,3-inčni na dodir osjetljivi zaslon multimedije, čije funkcije je moguće birati i pomoću okruglog na dodir osjetljivog selektora na tunelu mjenjača. Veoma lijepo stilizirane su i komande klima uređaja oko kojih se nalazi nekoliko klasičnih tastera. U premijum stilu su izvedeni i okrugli selektor za odabir režima rada automatskog mjenjača, odnosno cjelokupnog pogonskog sustava automobila. U izradi interijera upotrijebljeni su najbolji vještački i prirodni materijali, koje Hyundai i Gensis danas imaju na raspolaganju. Kao svojevrsne skulp-ture izgledaju i kožom obložena sjedišta, koja su električno podesiva, grijana i hlađena u oba reda. Genesis je svojim kupcima ponudio čak 11 različitih kombinacija boja sjedišta i pratećih ukrasnih umetaka.
Hyundai je za sada potvrdio samo cijenu za južnokorejsko tržište, gdje Genesis GV80 pokretan dizel motorom košta 65.800.000 Vona, odnosno 128.947 KM, što je u usporedbi sa europskom konkurencijom dobro pozicionirana startna cijena.
JEDAN DIZELAŠ I DVA BENZINCA
Kao osnova za razvoj Genesisa GV80 uzeta je platforma G80 limuzine, sa primarnim stražnjim pogonom, dok se 4x4 nudi kao opcija. Za početak prodaje na domaćem južnokorejskom tržištu Hyundai je svoj najluksuzniji premijum SUV Genesis GV80 opremio sa trolitrenim dizel motorom. Ovaj redni šestocilindarski agregat koji je uparen sa osmostupanjskim automatikom, raspolaže sa 278 KS i 590 Nm okretnog momenta. Ovisno o tržištima na kojima će da nudi GV80, Genesis osim trolitrenog dizelaša na raspolaganju ima još dva benzinska motora. Riječ je o 2,5-litrenom motoru sa 300 KS i većem 3,5-litrenom V6 turbo benzincu sa 375 KS i 530 Nm okretnog momenta.