Rekonstrukcija tunela Crnaja nije se mogla više odgađati
Zbog posljedica pandemije Covid-19, umanjenih prihoda JP Ceste FBiH za 10 milijuna maraka, činjenice da do kraja naredne godine JP Ceste moraju implementirati kredit Svjetske banke i Europske investicijske banke, a i zbog činjenice da autocesta na koridoru Vc vjerojatno neće biti sagrađena u skorom razdoblju, te lošeg trenutnog stanja tunela, postalo je neminovno da se krene sa rekonstrukcijom tunela Crnaja po postojećem ugovoru koji je potpisan i za koji je osigurana građevinska dozvola, izjavio je za Fenu direktor JP Ceste FBiH Ljubo Pravdić.
Pojašnjavajući odluku Federalne vlade o početku radova na obnovi jednog od ključnih tunela na magistralnoj cesti Sarajevo-Mostar Pravdić je kazao da je posebna studija pokazala da bi privremeno alternativno rješenje odvijanja prometa koštalo oko osam milijuna maraka, da bi uključivalo velike uspone i da se u takvim uvjetima teški promet ne bi mogao odvijati.
Zbog svega toga i naprijed pojašnjenih razloga, odlučeno je da se krene u rekonstrukciju prema postojećem ugovoru.