Terapeutkinja: Parovi koji žele ostati u braku često izgovaraju tri riječi

19 Kol 2024


Terapeutkinja: Parovi koji žele ostati u braku često izgovaraju tri riječi
Ljubav

Nakon nekoliko godina veze ili braka, parovi imaju osjećaj da već znaju sve jedno o drugome, a novosti i uzbuđenja u njihovoj vezi često se izgube, tvrdi terapeutkinja za parove Assael Romanelli.

"To može dovesti do dosade, stagnacije ili uplitanja s drugima izvan veze", rekla je za YourTango.

Srećom, ističe da postoji jednostavna fraza od tri riječi koja može vratiti iskru među partnerima.

"'Reci mi više', tri su ohrabrujuće riječi koje često izgovaraju parovi koji žele ostati u braku", navodi terapeutkinja.

Evo i zašto.

  • Ravnomjerno raspoređuje vrijeme razgovora između partnera, što je važno ako je jedan partner pričljiviji ili ekstrovertiraniji.

  • Pokazuje aktivno slušanje i potiče interes od partnera.

  • Pomaže spriječiti povlačenje i potiče otvoreniji dijalog.

  • Potiče rast kroz povratne informacije koje otkrivaju nove perspektive i pomažu u osobnom razvoju.

  • Povećava uzbuđenje i interes otkrivanjem novih aspekata u partnerovom životu, što jača vezu.

  • Smanjuje ljutnju i olakšava svađe, usporavajući dijalog i omogućujući bolje povezivanje s partnerom.


Romanelli je također otkrila kada bismo trebali koristiti ovu frazu:

  • Kada se branimo i ne dopuštamo partnerima da završe svoje rečenice.

  • Kada smo 100 posto sigurni da točno znamo što naši partneri misle ili osjećaju.

  • Kada je razgovor dosadan.

  • Kada osjećamo da su naši partneri vrlo uzbuđeni, emotivni ili ranjivi.

  • Kada osjećamo da partneri suzdržavaju svoje misli ili se osjećaju se utišano.
  • Kada primijetimo da preuzimamo razgovor ili zauzimamo previše prostora u dijalogu.

  • Kada nas partneri iznenade pričom ili iskustvom koje nikada nismo čuli.

"Možda mislite da tri riječi nikako ne mogu promijeniti dinamiku veze i u pravu ste. No, ova jednostavna fraza prvi je važan korak u upoznavanju vašeg partnera kako biste hrabro zakoračili prema sljedećoj razini vaše veze", zaključila je terapeutkinja, piše index.

LJUBAV&SEKS


LJUBAV

Pet naizgled dosadnih navika koje zapravo grade sjajan brak, prema istraživanjima

Sretan  i stabilan brak često se temelji na svakodnevnim navikama koje, iako na prvi pogled mogu...

07 Tra 2025

LJUBAVNI PAR

Jednostavno pravilo može poboljšati svaku vezu, tvrdi psiholog

Ponekad  se čini da svađa započne niotkuda - zbog neodgovorene poruke, posuđa u sudoperu ili zab...

05 Tra 2025

LJUBAVNI PAR

Četiri osobine najboljih partnera i supruga, prema terapeutima

Muškarci  i žene često pokazuju ljubav na različite načine - i dok su žene, prema jednoj studiji...

05 Tra 2025

Postavke kolačića

Ova web stranica koristi kolačiće zbog poboljšanja vašeg iskustva korištenja stranice. Od ovih kolačića, oni karakterizirani kao nužni se spremaju u vaš Internet preglednik pošto su ključni za korištenje osnovnih funkcionalnosti stranice. Koristimo i kolačiće trećih strana koji nam pomažu kod analize i razumijevanja načina na koji koristite naše stranice. Ovi kolačići će biti pohranjeni u vašem Internet pregledniku samo s vašom dozvolom. Također, imate mogućnost onemogućavanja korištenja ovih kolačića. Onemogućavanje ovih kolačića može utjecati na iskustvo korištenja naših stranica.

Uvijek omogućeno

Nužni kolačići su potrebni kako bi stranica mogla normalno funkcionirati. Ovi anonimni kolačići osiguravaju osnovnu funkcionalnost i sigurnosne značajke stranice.

Funkcionalni kolačići pomažu u korištenju određenih funkcija stranice kao što su dijeljenje sadržaja stranica na društvenim mrežama, prikupljanje povratnih informacija i ostalih funkcija trećih strana.

Kolačići performansi se koriste za razumijevanje i analizu indeksa performansi stranice što pomaže kod pružanja boljeg korisničkog iskustva za posjetitelje.

Analitički kolačići se koriste kako bi razumjeli interakciju posjetitelja sa stranicama. Ovi kolačići pružaju informacije za mjerenje broja posjetitelja, izvora prometa stranice

Ostali nekategorizirani kolačići su kolačići koji se trenutno analiziraju i još im nije dodijeljena kategorija.

Marketinški kolačići se koriste kako bi se posjetiteljima pružili relevantni oglasi i marketinške kampanje. Ovi kolačići prate posjetitelje web stranica i prikupljaju informacije kako bi pružili prilagođene oglase.