Trgovački lanac priznao grešku: Evo kako možete dobiti povrat novca
Muller
Nakon javno obznanjenih žalbi na račun Müllera, poznati trgovački lanac izdao je priopćenje u kojem je potvrdio da su se artikli iz njihove ponude greškom naplaćivali skuplje, izrazio žaljenje zbog tog propusta te se obvezao na povrat novca svojim kupcima
'U zagrebačkom Garden Mallu poznata trgovina Mülleru prodaje brojne igračke i video igrice za djecu. Pa tako i mega popularnu igricu Super Mario. I sve bi, barem na prvi pogled, bilo u redu da te igrice na kojima lijepo piše cijena od 49,99 € na blagajni ne naplaćuju - 51,49 €'', žalili su se prije nekoliko dana nezadovoljni kupci, što je objavljeno na Facebook stranici "Halo, inspektore".
Nakon javno obznanjenih žalbi na račun Müllera, poznati trgovački lanac izdao je priopćenje u kojem je potvrdio da su se artikli iz njihove ponude greškom naplaćivali skuplje, izrazio žaljenje zbog tog propusta te se obvezao na povrat novca svojim kupcima:
"Ovim se putem želimo ispričati zbog nastale situacije u kojoj je došlo do krivog iskazivanja cijene određenih proizvoda i dovođenja potrošača u zabludu, suprotno pravilima o zaštiti prava potrošača i zakonskim obvezama, prenosi Tportal.
Kontrolom smo utvrdili mogućnost pogreške u označavanju cijene određenih proizvoda, što je moglo uzrokovati zabunu među kupcima i stvoriti netočnu percepciju o cijeni tih proizvoda.
Naša tvrtka žali zbog ove situacije te potvrđujemo da nije bilo namjerne prevare s naše strane, već je riječ o ljudskoj pogrešci uslijed velike frekvencije kupaca tijekom božićnog perioda.