Dnevni.ba - PRELOADER

Unapređenje pogona vrijedno poštovanja

17 Lip 2020


Unapređenje pogona vrijedno poštovanja

Sve stroži ekološki propisi uvjetovali su Opel da nakon Astre i Insigniju po prvi puta do sada ponudi sa dva nova trocilindarska motora, koji potrošnjom i emisijom CO2 zadovoljavaju aktualne Euro 6 standarde...

Redizajnom je smanjena potrošnja goriva za čak 18% u Insigninoj pogonskoj gami, koju će od starta prodaje činiti tri motora, tri benzinca i jedan dizelaš

Nakon što je polovicom prošle godine predstavio novu Corsu, a zatim i redizajniranu Astru, Opel je u prvim danima 2020. godine javnosti prikazao i temeljno osvježenu Insigniju. Podsjećamo da je dah svježine zahvatio oba Insignijina karoserijska izdanja, petovratnu Grand Sport limuzinu i raskošni Grand Sport Tourer karavan. Jedna od najvažnijih Opelovih tehnoloških misija tijekom 2019. godine bilo je smanjenje potrošnje i emisije štetnih ispušnih plinova, čija prekomjerna razina bi mnoge proizvođače na europskom tržištu mogla zaviti u crno, zbog najavljene kazne od 95 eura po svakom emitovanom gramu iznad zacrtane granice od 95 g/km.

Opel Insignia GSi

Njemački stručnjaci s ponosom ističu da su sa redizajnom uspjeli smanjiti potrošnju goriva za čak 18% u Insigninoj pogonskoj gami, koju će od starta prodaje činiti tri motora, tri benzinca i jedan dizelaš. Veliki napredak u smanjenju potrošnje prema Opelu ostvaren je prije svega uvođenjem novih energetski efikasnijih trocilindarskih benzinskih i dizel motora, koji su preuzeti od broj manje Astre. Trocilindarski motori istovremeno su lakši u prosjeku za oko 50 kilograma od svojih prethodnika, a uvedeni su i novi mjenjači s niskim stupnjem trenja, koji dodatno smanjuju potrošnju goriva i istovremeno povećavaju udobnost vožnje. Osnovni modeli Insignije imaju ručni mjenjač sa šest stupnjeva prenosa, kojem se kao alternative nude dva automatska s osam ili devet stupnjeva prenosa. Redizajnirana Insignia je poput Astre dobila masku hladnjaka sa aktivno podesivim krilcima, koja se zatvaraju na visokim brzinama, te tako poboljšavaju aerodinamiku, što omogućava dodatno smanjenje potrošnje.

Dosadašnji 1,5-litreni turbobenzinac koji je bio dostupan u dvije verzije, sa 140 i 165 KS, zamijenjen je sa manjim 1,4-litrenim motorom, koji iz tri cilindra istiskuje 145 KS i 236 Nm okretnog momenta. Zahtjevnijim ljubiteljima benzinskih motora nudi se dvolitreni četverocilindarski turbo motor sa 200 KS, koji u GSi verziji razvija dodatnih 30 „konja”. Veći benzinac prvi je Opelov motor koji dolazi sa sustavom deaktivacije cilindara, koji omogućava kratkotrajno isključivanje dva cilindra u uvjetima krstareće vožnje, sa ciljem smanjenja potrošnje goriva i emisije CO2. Sa redizajnom iz motorne game povučen je dosadašnji 1.6 CDTi dizelaš, koji je bio dostupan u dvije verzije, sa 110 i 136 KS. On je zamijenjen sa potpuno novim trocilindarskim 1.5 motorom, koji će biti dostupan isključivo u verziji sa 122 KS.

Opelovi dizajneri dodatno su poboljšali Insignijin interijer. U prvom planu su multifunkcionalni trokraki upravljač i AGR električno podesiva ergonomska sjedišta sa grijanjem i ventilacijom. U najbogatijem paketu opreme AGR sjedišta dolaze presvučena kombinacijom kože i alkantare, a postoje i povoljnije kombinacije obložene platnom. Pametni telefoni su dobili bežični indukcioni punjač, a navigacioni sustav novu grafiku, dok multimedija nudi jednostavnije povezivanje sa pametnim uređajima pomoću Android Auto i Apple Car Play aplikacija. Opel je uz Insigniju ponudio širok raspon serijske opreme, koja će biti podijeljena u četiri različite razine: dvije klasične: Elegance i Ultimate, i dvije sportske: GS Line i GSi.

Vanjski dizajn minimalno je promijenjen sa novim branicima, maskom hladnjaka i aluminijskim naplacima. Prednjim dijelom dominiraju nova IntelliLux LED svjetla sa po 84 LED dioda sa svake strane. U Opelu ističu da nova svjetla veoma efikasno osvjetljavaju put, dok su stražnja zadržala karakterističnu grafiku, ali je razina njihovog osvjetljenja sada još jača. Najveću promjenu na stražnjem braniku predstavlja ugradnja novih kromiranih imitacija ispušnih otvora.

Redizajnirana Insignia već se može naručiti u Opelovim europskim salonima po početnoj cijeni od 28.505 eura za limuzinu, odnosno 28.955 eura za karavan.

AUTO


ŠKODA OCTAVIA

Koje aute najviše vole građani BiH?

Koje aute preferiraju građani BiH? Pitanje je to na koje se odgovor može pronaći u kontaktu s ovl...

16 Stu 2024

BYD kreće u lov na Teslu

Iako je Elon Musk i ranije upozoravao na kinesku kompaniju BYD kao vjerojatno glavnog Teslina kon...

07 Stu 2024

UPOZORENJE STRUČNJAKA

Izbjegavajte ovu grešku: Jedan gumb može povećati potrošnju goriva za 20 posto

Otvaranje prozora po lijepom vremenu mnogi rade, ali iznad određene brzine to bi moglo naš...

04 Stu 2024