Unapređenje pogona vrijedno poštovanja

17 Lip 2020


Unapređenje pogona vrijedno poštovanja

Sve stroži ekološki propisi uvjetovali su Opel da nakon Astre i Insigniju po prvi puta do sada ponudi sa dva nova trocilindarska motora, koji potrošnjom i emisijom CO2 zadovoljavaju aktualne Euro 6 standarde...

Redizajnom je smanjena potrošnja goriva za čak 18% u Insigninoj pogonskoj gami, koju će od starta prodaje činiti tri motora, tri benzinca i jedan dizelaš

Nakon što je polovicom prošle godine predstavio novu Corsu, a zatim i redizajniranu Astru, Opel je u prvim danima 2020. godine javnosti prikazao i temeljno osvježenu Insigniju. Podsjećamo da je dah svježine zahvatio oba Insignijina karoserijska izdanja, petovratnu Grand Sport limuzinu i raskošni Grand Sport Tourer karavan. Jedna od najvažnijih Opelovih tehnoloških misija tijekom 2019. godine bilo je smanjenje potrošnje i emisije štetnih ispušnih plinova, čija prekomjerna razina bi mnoge proizvođače na europskom tržištu mogla zaviti u crno, zbog najavljene kazne od 95 eura po svakom emitovanom gramu iznad zacrtane granice od 95 g/km.

Opel Insignia GSi

Njemački stručnjaci s ponosom ističu da su sa redizajnom uspjeli smanjiti potrošnju goriva za čak 18% u Insigninoj pogonskoj gami, koju će od starta prodaje činiti tri motora, tri benzinca i jedan dizelaš. Veliki napredak u smanjenju potrošnje prema Opelu ostvaren je prije svega uvođenjem novih energetski efikasnijih trocilindarskih benzinskih i dizel motora, koji su preuzeti od broj manje Astre. Trocilindarski motori istovremeno su lakši u prosjeku za oko 50 kilograma od svojih prethodnika, a uvedeni su i novi mjenjači s niskim stupnjem trenja, koji dodatno smanjuju potrošnju goriva i istovremeno povećavaju udobnost vožnje. Osnovni modeli Insignije imaju ručni mjenjač sa šest stupnjeva prenosa, kojem se kao alternative nude dva automatska s osam ili devet stupnjeva prenosa. Redizajnirana Insignia je poput Astre dobila masku hladnjaka sa aktivno podesivim krilcima, koja se zatvaraju na visokim brzinama, te tako poboljšavaju aerodinamiku, što omogućava dodatno smanjenje potrošnje.

Dosadašnji 1,5-litreni turbobenzinac koji je bio dostupan u dvije verzije, sa 140 i 165 KS, zamijenjen je sa manjim 1,4-litrenim motorom, koji iz tri cilindra istiskuje 145 KS i 236 Nm okretnog momenta. Zahtjevnijim ljubiteljima benzinskih motora nudi se dvolitreni četverocilindarski turbo motor sa 200 KS, koji u GSi verziji razvija dodatnih 30 „konja”. Veći benzinac prvi je Opelov motor koji dolazi sa sustavom deaktivacije cilindara, koji omogućava kratkotrajno isključivanje dva cilindra u uvjetima krstareće vožnje, sa ciljem smanjenja potrošnje goriva i emisije CO2. Sa redizajnom iz motorne game povučen je dosadašnji 1.6 CDTi dizelaš, koji je bio dostupan u dvije verzije, sa 110 i 136 KS. On je zamijenjen sa potpuno novim trocilindarskim 1.5 motorom, koji će biti dostupan isključivo u verziji sa 122 KS.

Opelovi dizajneri dodatno su poboljšali Insignijin interijer. U prvom planu su multifunkcionalni trokraki upravljač i AGR električno podesiva ergonomska sjedišta sa grijanjem i ventilacijom. U najbogatijem paketu opreme AGR sjedišta dolaze presvučena kombinacijom kože i alkantare, a postoje i povoljnije kombinacije obložene platnom. Pametni telefoni su dobili bežični indukcioni punjač, a navigacioni sustav novu grafiku, dok multimedija nudi jednostavnije povezivanje sa pametnim uređajima pomoću Android Auto i Apple Car Play aplikacija. Opel je uz Insigniju ponudio širok raspon serijske opreme, koja će biti podijeljena u četiri različite razine: dvije klasične: Elegance i Ultimate, i dvije sportske: GS Line i GSi.

Vanjski dizajn minimalno je promijenjen sa novim branicima, maskom hladnjaka i aluminijskim naplacima. Prednjim dijelom dominiraju nova IntelliLux LED svjetla sa po 84 LED dioda sa svake strane. U Opelu ističu da nova svjetla veoma efikasno osvjetljavaju put, dok su stražnja zadržala karakterističnu grafiku, ali je razina njihovog osvjetljenja sada još jača. Najveću promjenu na stražnjem braniku predstavlja ugradnja novih kromiranih imitacija ispušnih otvora.

Redizajnirana Insignia već se može naručiti u Opelovim europskim salonima po početnoj cijeni od 28.505 eura za limuzinu, odnosno 28.955 eura za karavan.

AUTO


MERCEDES

Mercedes preispituje premještaj proizvodnje u SAD kao odgovor na carine

Njemački proizvođač automobila Mercedes-Benz Group AG razmatra promjene u organizaciji svoje proi...

05 Tra 2025

MITSUBISHI

Japanski Mitsubishi planira uložiti preko 24 milijarde dolara u slijedeće tri godine

Japanski Mitsubishi Corp objavio je da u sljedeće tri godine planira ulaganja u vrijednosti od na...

04 Tra 2025

VOLVO

Volvo pod pritiskom carina i pada prodaje – bivši direktor vraćen na čelo

Volvo Car AB odlučio je vratiti svog bivšeg izvršnog direktora Heikkana Samuelssona na čelo kompa...

03 Tra 2025

Postavke kolačića

Ova web stranica koristi kolačiće zbog poboljšanja vašeg iskustva korištenja stranice. Od ovih kolačića, oni karakterizirani kao nužni se spremaju u vaš Internet preglednik pošto su ključni za korištenje osnovnih funkcionalnosti stranice. Koristimo i kolačiće trećih strana koji nam pomažu kod analize i razumijevanja načina na koji koristite naše stranice. Ovi kolačići će biti pohranjeni u vašem Internet pregledniku samo s vašom dozvolom. Također, imate mogućnost onemogućavanja korištenja ovih kolačića. Onemogućavanje ovih kolačića može utjecati na iskustvo korištenja naših stranica.

Uvijek omogućeno

Nužni kolačići su potrebni kako bi stranica mogla normalno funkcionirati. Ovi anonimni kolačići osiguravaju osnovnu funkcionalnost i sigurnosne značajke stranice.

Funkcionalni kolačići pomažu u korištenju određenih funkcija stranice kao što su dijeljenje sadržaja stranica na društvenim mrežama, prikupljanje povratnih informacija i ostalih funkcija trećih strana.

Kolačići performansi se koriste za razumijevanje i analizu indeksa performansi stranice što pomaže kod pružanja boljeg korisničkog iskustva za posjetitelje.

Analitički kolačići se koriste kako bi razumjeli interakciju posjetitelja sa stranicama. Ovi kolačići pružaju informacije za mjerenje broja posjetitelja, izvora prometa stranice

Ostali nekategorizirani kolačići su kolačići koji se trenutno analiziraju i još im nije dodijeljena kategorija.

Marketinški kolačići se koriste kako bi se posjetiteljima pružili relevantni oglasi i marketinške kampanje. Ovi kolačići prate posjetitelje web stranica i prikupljaju informacije kako bi pružili prilagođene oglase.