Dnevni.ba - PRELOADER

Virtualno predstavljena treća Studija o socio-ekonomskom utjecaju Coca-Cole u Bosni i Hercegovini u 2019. godini

08 Lis 2020


Virtualno predstavljena treća Studija o socio-ekonomskom utjecaju Coca-Cole u Bosni i Hercegovini u 2019. godini

Sarajevo, 8. septembra 2020. - Ukupna vrijednost direktnog i indirektnog utjecaja Coca-Cole u obliku plata, poreza i dobiti u 2019. godini iznosila je 186 miliona KM, što čini 0,5% BDP-a Bosne i Hercegovine. Coca-Cola direktno stvara 40 miliona KM dodane vrijednosti, odnosno svaka konvertibilna marka koju stvara Coca-Cola podržava stvaranje još 4 KM dodane vrijednosti u bosanskohercegovačkoj ekonomiji. Osim toga, Coca-Cola indirektno podržava još 146 miliona KM u ekonomiji Bosne i Hercegovine.

Ovo su neki od ključnih zaključaka treće Studije o socio-ekonomskom utjecaju Coca-Cole u Bosni i Hercegovini u 2019. godini koja je - prvi put virtualno - predstavljena danas pred predstavnicima relevantnih institucija, vladinog i nevladinog sektora, ministrom spoljne trgovine i ekonomskih odnosa Stašom Košarcem, predstavnicima akademije, poslovnih udruženja, zajednice, poslovnih partnera te medija.

„Coca-Cola u Bosni i Hercegovini duboko je integrirana i povezana sa zajednicom u kojoj posluje. Kroz pet desetljeća prisustva, sa pozitivnim utjecajem kroz naš lanac vrijednosti, i desetljeća uključenosti u zajednicu u Bosni i Hercegovini, svakodnevno pokazujemo da možemo biti i da jesmo dio velikog međunarodnog sustava i integralni dio lokalne ekonomije. Naši su uspjesi rezultat ne samo našeg već i rada svih naših kupaca i dobavljača, partnera s kojima blisko sarađujemo, kao i povjerenja naših potrošača. Istinski vjerujemo da naš uspjeh može biti održiv samo ako su uspješni i naši partneri kao i društvo kojem pripadamo.“, istakla je Ruža Tomić Fontana, generalna direktorica Coca-Cole HBC za Hrvatsku, Bosnu i Hercegovinu i Sloveniju.

Coca-Cola direktno i indirektno podržava stvaranje 97 miliona KM poreznih prihoda države, odnosno 52% ukupnog doprinosa dodane vrijednosti Coca-Cole u Bosni i Hercegovini su porezi.

”Ulaganja velikih kompanija, poput Coca-Cole, imaju dalekosežan uticaj na naše društvo i ekonomiju. Jedan od najvažnijih parametara jeste zapošljavanje, ali ima tu još mnogo toga što čini doprinos Coca-Cole. U ime institucije kojom rukovodim, želim da istaknem da se taj doprinos prepoznaje i poštuje. Studija o kojoj se govori danas, i uopšte, način na koji Coca-Cola funkcioniše, i navikava nas na transparentnost u poslovanju, su hvale vrijedni. Veliko zalaganje i učešće Coca-Cole u unaprijeđenju poslovnog okruženja, i liderski pristup u uvođenju visokih standarda je nešto što je za institucije na svim nivoima vlasti u BiH jako vrijedno. Rezultati poslovanja su sami od sebe pohvala za Coca-Colu i njene zaposlenike, ali i za sve nas, i za građane i institucije, da činimo svoj dio posla da domaće kompanije, a rezultati govore da Coca-Cola jeste naša, domaća kompanija, rastu i bolje posluju”, poručio je Staša Košarac, ministar vanjske trgovine i ekonomskih odnosa Bosne i Hercegovine u uvodnom obraćanju.

Nakon predstavljanja rezultata Studije koja objašnjava Coca-Colin doprinos bosanskohercegovačkoj privredi, te utjecaj njenog dugogodišnjeg poslovanja u Bosni i Hercegovini na napredak društva u cjelini, održana je i panel diskusija u kojoj su učestvovali Aida Soko, ekonomska ekspertica i savjetnica premijera FBiH, Vjekoslav Vuković, predsjedavajući Vanjsko trgovinske komore BiH, Nihad Imširović, izvršni direktor Konzuma B-H i Rajko Lazić, generalni sekretar društva Crvenog krsta/križa BiH. Učesnici panel diskusije razgovarali su o tome šta poslovanje Coca-Cole donosi ekonomiji Bosne i Hercegovine, šta njenim poslovnim partnerima i svima koji se nalaze u Coca-Colinom dobavljačkom lancu, koliko je za društvo bitno imati tvrtke koje nisu tu samo zbog vlastite dobiti, već i dobiti zajednice u kojoj posluju.

Prvu ovakvu studiju Coca-Cola je izradila i predstavila javnosti 2015. godine, a ovo je prvi put da su rezultati objavljeni putem virtualne konferencije. Također, ovo je prvi događaj koji je Coca-Cola organizovala od početka pandemije korona virusa.

Ključne pokazatelje iz Studije o socio-ekonomskom utjecaju Coca-Cole u Bosni i Hercegovini u 2019. godini možete pronaći na https://bit.ly/3nwb33N.

Magazin


Tek kad ovo savladate, oralni seks će biti božanstven!

Neki smatraju da je oralni seks čak intimniji od penetrativnog zato što iziskuje da maksim...

12 Ožu 2025

Svjetski dan mačaka jedan u nizu praznika posvećenih životinjama

Danas se obilježava Svjetski dan mačaka, jedan u nisu praznika koji se u svijetu obilježavaju s c...

17 Velj 2025

Jeste li čuli za ‘mačku‘? To je poza u kojoj je ženama orgazam zajamčen, i nije jedina

Ženama može biti teško doživjeti vrhunac baš svaki put, a prilično su velike &scaro...

17 Velj 2025