Volkswagen e-UP: Dokaz da vrijedna alternativa postoji
Dizajn električnog Up-a za 2020. godinu nije se značajno promijenio u odnosu na redizajn iz 2016. godine, a jedan dio osvježenja ogleda se u nekim novim karoserijskim bojama, te trendovskom električnom izdanju sa 62 kW elektromotorom...
Prednji branik je blago moderniziran, a stilizirana LED svjetla u karakterističnom C obliku su sada nešto kraća. Povećane su nelakirane površine sa saćastim otvorima za dovod svježeg zraka do rashladnog sustava. Blago je modificirana i grafika prednjih svjetala, a moderniji dizajn je dobila i maska hladnjaka na kojoj se sada nalazi novi stilizirani Volkswagenov logotip.
S bočnih strana automobil je ostao u potpunosti isti, sa karakterističnim e-up oznakama na prednjim vratima. Modernija grafika krasi i stražnja LED svjetla, a tu su i novi logotip, te stilizirana krovna antena. Novi pogonski sklop čini kombinacija 62 kW elektromotora, koji je zajedno sa jednobrzinskim mjenjačem ugrađen na prednjoj osovini i novih 32,3 kWh baterija. Podsjećamo da je do sada e-UP imao slabiju 18,7 kWh bateriju koja mu je omogućava 100 kilometara manju autonomiju. Osim značajnog produžavanja dometa nova baterija je omogućila i promjenu režima punjenja, sa puno kraćim intervalima za dostizanje optimalnog kapaciteta. Tako je za njeno punjenje na 7,2 kW punjaču do 80% kapaciteta sada potrebno oko četiri sata. Istu razinu kapaciteta baterije moguće je postići za samo sat vremena, ali na jednosmjernom 40 kW punjaču.
Unatoč popriličnoj masi od 1.235 kilometara električni UP sposoban je ponuditi uzorne performanse. Za ubrzanje od 0 do 50 km/h koje je i najbitnije u gradskim sredinama u kojima će e-UP i provesti većinu svog radnog vijeka potrebno je samo 3,9 sekundi. Do 100 km/h najmanji Volkswagen pogonjen strujom ubrzat će za 11,9 sekundi, dok je najveća brzina zbog kontrolirane potrošnje električne energije elektronski ograničena na 130 km/h.
Jedna od najznačajnijih novosti koje dolaze sa moderniziranim električnim UP-om osim produženog dometa je činjenica da je on unatoč brojnim poboljšanjima povoljniji 1.600 eura od prethodnika. Podsjećamo da cijena ulaznog modela u Njemačkoj sada iznosi 21.975 eura, a sa subvencijama koje ova država daje za električne automobile ona se smanjuje na 18.000 eura.