Dnevni.ba - PRELOADER

Xiaomi preuzeo drugo mjesto na globalnom tržištu pametnih telefona

21 Ruj 2024


Xiaomi preuzeo drugo mjesto na globalnom tržištu pametnih telefona
Xiaomi

Najnoviji podaci Counterpoint Researcha navode da je Xiaomi opreuzeo drugo mjesto na globalnom tržištu pametnih telefona. Na ovoj poziciji je pretekao Apple. Na prvom mjestu je i dalje Samsung.

Xiaomi je prema broju prodanih uređaja u kolovozu 2024. godine zauzeo drugo mjesto na globalnom tržištu pametnih telefona. Ovo se nije dogodilo od kolovoza 2021. Iako je prodaja Xiaomi-ja ostala nepromijenjena u usporedbi s prethodnim mjesecom, sezonski pad prodaje Appleovih uređaja pomogao je ovom kineskom proizvođaču da se popne na drugo mjesto.

Prema novim podacima Counterpoint Researcha, Xiaomi je jedan od najbrže rastućih brendova u 2024. godini. Bilježi rast od 22 posto na godišnjoj razini u prvoj polovici godine. Očekuje se da će rast biti umjereniji u drugoj polovici godine, ali Xiaomi će i dalje zadržati snažan dvoznamenkasti rast do kraja 2024. godine.

Globalna prodaja pametnih telefona Xiaomi prestigao Apple

Globalna prodaja pametnih telefona, Xiaomi prestigao Apple

Apple se suočava s padom
U kolovozu je Xiaomi nadmašio tržište, a sezonski padovi u ključnim tržištima nadoknađeni su rastom pojedinih promocija u Latinskoj Americi. Kako ističu analitičari Counterpointa, Xiaomi je uspio promijeniti svoju strategiju proizvoda, prodaje i distribucije nakon izazovne 2022. i 2023. godine. Sada ubire plodove te transformacije, bilježeći gotovo konstantan rast na godišnjoj razini.

„Xiaomi je ove godine usvojio strategiju za manje proizvode. Usmjeravajući svoju energiju na stvaranje jednog vodećeg modela po cjenovnom razredu, umjesto lansiranja više uređaja u jednom segmentu. Osim toga, ponovno je osnažio svoj prodajni i marketinški fokus dok je nastavio širenje na novija tržišta i konsolidirao svoju poziciju na postojećim tržištima“, priopćio je voditelj istraživanja u Counterpointu, Tarun Pathak.

Iako je Xiaomijev uspjeh u kolovozu dijelom posljedica njegove agresivne strategije rasta, već smo spomenuli da je sezonski pad prodaje Applea također imao utjecaja. S novom generacijom iPhonea koja dolazi u rujnu, kolovoz je obično najslabiji mjesec za Apple. Očekuje se da će lansiranje i početak prodaje iPhonea 16 omogućiti Appleu povratak na drugo ili čak prvo mjesto u nadolazećim mjesecima, piše Financa.

TEHNOLOGIJA


DRUŠTVENE MREŽE

Društvene mreže kao alat za rast i pozicioniranje malih biznisa

Društvene mreže su postale svakodnevica i nešto bez čega većina pojedinaca ''ne može'' živjeti, a...

2 h 27 min

ASML

ASML sve svoje nade polaže u AI

ASML-ov neto prihod poskočio je u razdoblju od siječnja do ožujka za 45,3 posto u odnosu na isto ...

17 Tra 2025

INTEL

Intel izdvojio Alteru i prodao 51% udjela investicijskoj tvrtki

Intel je objavio važnu poslovnu odluku koja uključuje njegovu podružnicu za proizvodnju čipova, p...

16 Tra 2025