Kampanja MADE OF US stiže u Bosnu i Hercegovinu!
Kampanja “Made of Us – Zajedničko putovanje Evropske unije i Zapadnog Balkana”, koju finansira EU, a koju implementira WeBalkans, nastavlja se ove sedmice u Bosni i Hercegovini. Ova kampanja podizanja svijesti ima za cilj promoviranje pozitivnog slike EU među ljudima Zapadnog Balkana, ali i obrnuto. Među protagonistima kampanje nalazi se 12 mladih vlogera iz EU i Zapadnog Balkana koji u parovima putuju po regionu. Svaki od parova dijele svoja iskustva kreirajući vlastiti online sadržaj.
EU u Bosni i Hercegovini danas je bila domaćin događaja za medije i partnere kojim je najavljen početak putovanja kroz Bosnu i Hercegovinu. Aurelie Valtat, v.d. zamjenika šefa Delegacije EU u BiH i Patrik Turosik, zamjenik šefa misije i konzul ambasade Slovačke u BiH, pozdravili su vlogere i pohvalili ih za doprinos promociji EU i Bosne i Hercegovine.
Vlogeri Miloš Kuzmanović (@miloskuzmanov1c) iz Bosne i Hercegovine i Simona Gavalcová (@vecinko) iz Slovačke danas su krenuli na put kroz Bosnu i Hercegovinu. Oni će biti na putu ukupno sedam dana, i to između 9. i 15. maja, nastojeći prikazati najbolje iz Bosne i Hercegovine, kao i ulaganja EU u regionu. Oni će posjetiti različite lokacije, uključujući historijski grad Travnik, kao i projekte vezane za ljudska prava i turističke destinacije koja podržava EU. Oni će posjetiti Muzej ratnog djetinjstva, muzej koji je dobio nagradu EU i koji je isključivo posvećen iskustvu odrastanja pogođenog ratom, Staru željezničku stazu, projekt koji uključuje uspostavljanje biciklističke staze na trasi stare pruge te rafting kamp Encijan koji se nalazi na rijeci Tari, jednoj od najljepših rijeka na Zapadnom Balkanu.
Kampanja je počela 18. aprila i trajat će do 30. maja, a svake sedmice se fokusira na jednog od partnera WB6. Vlogeri će posjetiti ukupno 18 projekata koje podržava EU, proputovati više od 6000 km i usput upoznati zanimljive i inspirativne lokalne ličnosti, usput predstavljajući prirodne krajolike, izuzetne znamenitosti i jedinstveno kulturno naslijeđe koje Zapadni Balkan može ponuditi. Dvanaest vlogera će zabilježiti svoja iskustva koristeći vlastitu opremu i kanale društvenih medija, pretočeći putovanje u web sadržaje, fotografije i video zapise, koji će biti distribuirani na WeBalkans kanalima.
Ne propustite najvažnije trenutke ovog uzbudljivog putovanja - počnite da pratite WeBalkans i 12 vlogera iz EU i Zapadnog Balkana na Instagramu sada!