Mladi iz BiH osposobljeni za provođenje ekoloških zagovaračkih kampanja
Trening "Cool je kad si mlad i udišeš čist zrak" na kojem su mladi osposobljeni za provođenje ekoloških zagovaračkih kampanja održan je u 24. novembra u Kaknju i 26. novembra u Bijeljini. Fondacija INFOHOUSE provela je ovu aktivnost u okviru UNICEF-ovog projekta "Angažman mladih za poboljšanje kvaliteta zraka na zapadnom Balkanu".
- Cilj nam je da mladi na ovim treninzima uče o važnosti čistog zraka te načinima kako najbolje ili
najefikasnije mogu doprinijeti poboljšanju kvaliteta zraka, u ovom slučaju u Kaknju i Bijeljini, prvenstveno
time što će ih stručne osobe iz ekološkog domena obučiti kako da vode zagovaračke kampanje koje će moći primjenjivati i nakon treninga - rekao je koordinator projekta Adin Šabić, Fondacija INFOHOUSE.
Učesnike/ce treninga vodile su ekspertice iz Centra za ekologiju i energiju Tuzla, Džemila Agić i Vanja Rizvić, koje imaju dugogodišnje iskustvo u kreiranju i vođenju kampanja zagovaranja.
- Interesantno je što su mladi aktivni, motivirani za djelovanje i što imaju određeni nivo predznanja.
Dodatno dobro u tome je njihova zainteresiranost da djeluju u zajednici, kao i to što su veoma motivirani
da dobro i kreativno osmišljavaju kampanje, i da se pripremaju za djelovanje u narednih mjesec i po -
istakla je trenerica Agić.
Mladima nije nedostajalo želje i elana da učestvuju na treninzima.
- Imali smo priliku da saznamo nešto novo o zagađenju zraka u mjestu u kojem živimo, dobili smo podatke koji nam nisu bili na raspolaganju. Zahvaljujući gostoprimstvu stvorio se ''feeling'' timskog rada, pri čemu smo mogli razvijati kritičko razmišljanje o ovakvoj temi - kazao je Faris Mušija, mladi aktivista i učesnik treninga iz Kaknja.
Učesnica treninga i mlada aktivistica Biljana Lazić iz Bijeljine ukratko je opisala način rada treninga, istaknuvši da su se podijelili u grupe i formirali tri kampanje. Prva je bila saobraćaj, druga zdravstvo,
a treća je bila medijska.
Mlade u narednom periodu očekuje online trening na kojem će imati priliku usvojiti znanja iz medijskog
zagovaranja. Nakon toga bit će im dodijeljena sredstva u vrijednosti od 3.000 EUR za pokretanje ukupno
šest zagovaračkih kampanja. Tri će biti realizirane u Kaknju, dok će preostale tri biti realizirane u Bijeljini, saopćeno je iz INFOHOUSE-a.