Pepco otkrio planove za početak poslovanja u Bosni i Hercegovini 2023. godine
- Pepco planira otvoriti svoje prve trgovine u Bosni i Hercegovini na jesen 2023. godine.
- Lanac trgovina je u potrazi za potencijalnim lokacijama u Sarajevu i Banjoj Luci.
Pepco, maloprodajni lanac trgovina sa brzim rastom vrijednosti, danas je najavio planove za pokretanje poslovanja u Bosni i Hercegovini, pri čemu će prve trgovine biti otvorene na jesen 2023. godine. Bosna i Hercegovina će biti 19. tržište za Pepco brend. Ovaj lanac ima više od 3.000 prodavnica od Estonije na sjeveru Evrope do Italije na jugu i od Španije na zapadu do Bugarske na istoku. Ove godine Pepco je također uspješno otvorio svoje prve trgovine u Njemačkoj i Grčkoj.
Pepco je jedinstveni maloprodajni lanac diskontnih trgovina sa raznolikom ponudom, kako proizvoda za dom, tako i odjeće za cijelu porodicu sa oko 500 kategorija, a sve po veoma niskim cijenama. Niske cijene su ključna snaga Pepco prodavnica, kako ističe većina njegovih kupaca (65%). Oni redovno posjećuju Pepco trgovine i 2/3 kupovina planiraju unaprijed, ali u isto vrijeme neki kupci posjećuju ove trgovine iz zadovoljstva, bez posebnog plana kupovine. Pepco prodavnice su povoljne i nude profesionalnu, prijateljsku uslugu. Njihov indeks zadovoljstva kupaca iznosi 88%, što se ogleda u redovno osvajanim nagradama kao što su Zvijezde kvaliteta usluge. Nakon tržišnog uspjeha u Sloveniji, Hrvatskoj i Srbiji, Pepco u početku cilja na područje Sarajeva i Banje Luke za svoje prve trgovine, a nakon njih slijedi dalje širenje u zemlji.
Pepco prodavnice zauzimaju više od milion kvadratnih metara prodajnog prostora širom Evrope. U Bosni i Hercegovini, kompanija želi sarađivati sa vlasnicima nekretnina i agentima kako bi osigurala dugoročni zakup prostora od 450 do čak 700+ kvadratnih metara u maloprodajnim i trgovačkim centrima u gradovima i mjestima s više od 15.000 stanovnika.
“Otvaranje Pepco prodavnica u Bosni i Hercegovini je sljedeći važan korak na putu rasta našeg brenda. Prateći rezultate istraživanje tržišta i uočavajući veliko interesovanje u balkanskim zemljama poput Slovenije, Hrvatske i Srbije, također očekujemo da ćemo steći popularnost među kupcima u Bosni i Hercegovini. Pepcove vodeće cijene na tržištu, kvalitet proizvoda kao i široka ponuda odjeće i kućnih potrepština govore sami za sebe – svakog dana negdje u Evropi otvorimo novu Pepco prodavnicu, a mjesečno u prosjeku obavljamo 28 miliona transakcija”, kaže Anca Radu, regionalna direktorica maloprodaje lanca Pepco i dodaje:
“Od 2010. godine, Pepco je povećao broj zaposlenih za 1000% uz održavanje nevjerovatno visoke stope zadržavanja osoblja. Fokusiramo se na stvaranje mogućnosti za naše kolege da rastu s nama, kako na profesionalnom, tako i na ličnom nivou. Zato nam je prioritet zaposliti ljude koji su strastveni, entuzijastični i žele da razviju svoje vještine i doprinesu razvoju kompanije.”
Pepco trenutno širom Evrope zapošljava više od 24.000 kolega i kolegica i pruža im obimnu obuku kako bi poboljšao njihov doprinos poslovanju i razvio svoje dugoročne karijere, uz fleksibilne radne obrasce i beneficije za zaposlene. Mnogi zaposleni u Pepcu na višim rukovodećim pozicijama započeli su karijeru radeći u trgovinama. Kompanija planira u početku zaposliti nekoliko desetina djelatnika za pokretanje poslovanja u Bosni i Hercegovini.
Kao što kaže moto brenda "Osjetite kvalitet, volite cijenu", Pepco obezbjeđuje porodicama sve što im je potrebno i što žele za svoje domove po povoljnim cijenama, uključujući dječiju, mušku i žensku odjeću, modne dodatke, obuću, kozmetiku, igračke, kućanske potrepštine, ukrase i druge tekstilne proizvode za dom.
Više detalja o brendu, mogućnostima zapošljavanja i potencijalnoj saradnji sa vlasnicima nekretnina dostupno je na web stranici www.pepco.ba.
Pepco je zajedno sa brendovima Poundland i Dealz dio Pepco grupe sa sjedištem u Ujedinjenom Kraljevstvu, koja je izašla na burzu 2021. godine na Varšavskoj burzi pod oznakom: PCO. Domet Grupe se proteže izvan Evrope zajedno sa globalnim dobavljačem, PGS, koji ima urede smještene strateški širom južne i istočne Azije.