Dnevni.ba - PRELOADER

ZANIMLJIVE BROJKE INTERNET KUPOVINE: ARTIKLI SA OLX.BA TRAŽENIJI OD GARDEROBE

26 Tra 2021


ZANIMLJIVE BROJKE INTERNET KUPOVINE: ARTIKLI SA OLX.BA TRAŽENIJI OD GARDEROBE

Kupovina garderobe na vrhu je liste omiljenih proizvoda koje građani Bosne i Hercegovine poručuju i plaćaju putem interneta, ali češće od odjeće kupuju se ipak proizvodi sa platforme OLX.ba. Potrošači uglavnom naručuju putem pametnih telefona (70posto), petina njih to čini preko laptop računara, dok svega 9 posto korisnika kartica praktikuje kupovinu putem desktop računara.

Nakon artikala sa platforme OLX.ba i odjeće, na listi proizvoda koji se nabavljaju putem interneta su igračke, nakit i proizvodi za kuću lokalnih proizvođača, a 15 posto ispitanika najviše kupuje elektronske uređaje. Ove podatke pokazalo je regionalno istraživanje kompanije Visa[1].

Garderoba je najtraženija i kod ispitanika u Srbiji, Crnoj Gori, Sjevernoj Makedoniji i Albaniji, dok se u Srbiji odmah iza odjeće našla platforma Kupujemprodajem, slična bosanskoj olx.ba.

Za većinu ispitanika u Bosni i Hercegovini, ključne prednosti online kupovine pametnim telefonom su praktičnost (59posto), jednostavnost u odnosu na druge opcije (44posto) i brzina (30 posto). Pritom, četvrtina ispitanika smatra da plaćanje pametnim telefonima pruža personalizovane preporuke, kao i specifičan sadržaj na osnovu lokacije korisnika.

„Drago mi je što u Bosni i Hercegovini i cijeloj regiji postoji izražena svijest o internet kupovini, kao i da potrošači cijene personalizirane ponude koje su omogućene razvojem e-trgovine. Upravo je procvat e-trgovine širom svijeta uticao na digitalnu transformaciju brojnih poduzećai kategorija u maloprodaji, što utiče i na naše svakodnevne navike, kao što su načini na koji nešto kupujemo. To vidimo i po rezultatima ankete koju smo sproveli, a koja je pokazala da građani sve više koriste pametne telefone prilikom plaćanja, jer im to donosi brojne benefite, prije svega brzinu, efikasnost i sigurnost",rekao je Vladimir Đorđević, generalni direktor kompanije Visa za jugoistočnu Europu.

Kada je riječ o učestalosti kupovine putem interneta, četvrtina ispitanika nabavlja proizvode i usluge nekoliko puta mjesečno, dokmeđu onima koji to još uvijek ne čine 71 posto namjerava da koristi pametni telefon za nabavke u budućnosti.

Na sve brže i lakše prihvaćanje inovativnih metoda plaćanja najčešće je uticalo pozitivno lično iskustvo (65 posto), dok su preporuke prijatelja na drugom mjestu (32 posto), a četvrtina ispitanika ističe da na njihov izbor utiču iskustva članova obitelji.

Unatoč različitim navikama, istraživanje otkriva da kupci iz regije pokazuju sličnu spremnost za usvajanje suvremenih tehnologija.


"Biram digitalno" je regionalno istraživanje kompanije Visa o percepciji mobilnih plaćanja. Realizirano je na tržištima Srbije, Bosne i Hercegovine, Sjeverne Makedonije, Crne Gore, Albanije tokom veljače i ožujka 2021. godine na uzorku od 2.750 korisnika kartica.

BIH


KONFERENCIJA O CELIJAKIJI

Nije bezazlena: U Brčkom počela regionalna konferencija o celijakiji

U organizaciji Saveza udruženja osoba oboljelih od celijakije BiH u Brčkom je danas počela s rado...

23 Stu 2024

POČETAK SKIJAŠKE SEZONE

Noćnim skijanjem večeras se otvara skijaška sezona na Ponijerima

Skijaški centar Ponijeri kod Kaknja večeras će biti otvoren za skijaše - potvrdio j...

23 Stu 2024

SREBRENICA

Vlada Nizozemske daje milion eura Memorijalnom centru Srebrenica

Memorijalnom centru Srebrenica-Potočari, Spomen-obilježje i mezarje za žrtve genocida iz 1995. go...

23 Stu 2024