Dnevni.ba - PRELOADER

Formula 1: Kako Maranello 'jede' prvake

13 Svi 2020


Formula 1: Kako Maranello 'jede' prvake

Zašto je svakom, ili skoro svakom F1 vozaču, san postati prvakom s Ferrarijem? Zato što je to najslavnija momčad Formule 1, zato jer su crveni bolidi posebni. Ali još je jedan, skoro pa očit razlog zašto je to tako – postati prvak s Ferrarijem nije lako, nimalo. Okusili su to na svojoj koži mnogi pa i Michael Schumacher koji je do pet vezanih titula s Crvenima četiri sezone gledao u rep Hilla, Villeneuvea, Hakkinena. No, Schumi je poseban, vjerojatno i najveći, a detalj koji ga diže iznad ostalih sposobnost je da usmjeri i motivira momčad, nešto što njegovi nasljednici u Ferrariju sigurno nisu imali u potrebnim količinama, iako su Maranello stigli sa jakim CV-om.
Prvi je bio Kimi Raikkonen, a mora se priznati da je imao dosta sreće kod osvajanja naslova u toj prvoj godini (2007.) - uvelike mu je pomogao unutarnji rat (Hamiltona i Alonsa) u vrlo brzom McLarenu, a da je zaista bilo riječ o s(p)retnom spletu okolnosti, dokazala je činjenica da se više nije našao u borbi za naslov – a odradio je dva odvojena angažmana. Felipe Massa je u kaotičnom Brazilu 2008. ostao par stotina metara kratak od naslova, nakon čega više nije primirisao borbi za naslov, a prvi sljedeći koji je vratio Ferrari u fight bio je dvostruki prvak Fernando Alonso. Iznimno brz, agresivan, ali i težak karakter koji ne bira riječi kad kritizira, pokušavao je pet godina i dva puta bio blizu (2010. i 2012.), kao i čovjek koji je došao nakon njega - Sebastian Vetell. Bit će Seb i ove sezone u Maranellu, no svježe je obznanjeno kako to neće biti slučaj 2021…. a to će reći da bi nakon pet godina u crvenim bolidima vrlo lako mogao ostati bez svog petog naslova (četiri je osvojio s Red Bullom). Kao i s Alonsom, počelo je ohrabrujuće, našao se i Nijemac dva puta (2017. i 2018.) blizu trona, ali vozačke greške i nedovoljna potpora od strane momčadi njegovo su lice od dječačkog ubrzo pretvorila u namršteno, penzionersko… vidjet ćemo hoće li u okrnjenoj sezoni pred nama, ako počne, ispraviti sve bore. Snažan je osjećaj da neće… S. N.

AUTO


TESLIN ROBOTAKSI

Teslin robotaksi bez vozača već se testira na cestama

Teslin robotaksi napravio je veliki iskorak koji Elon Musk najavljuje godinama. U Austinu su se p...

16 Pro 2025

VOLKSWAGEN

Volkswagen u Kini: Hoće li nova strategija vratiti izgubljeni tržišni udio?

Volkswagen u Kini ulaže milijarde eura kako bi se prilagodio najvećem i jednom od najzahtjevnijih...

16 Pro 2025

AUTOINDUSTRIJA

EU razmatra ublažavanje zabrane motora s unutarnjim izgaranjem

Europska komisija trebala bi u utorak objaviti da razmatra ublažavanje zabrane prodaje novih auto...

13 Pro 2025