Mladi kineski milijarderi usred krize ostvarili rekordnu zaradu od 223 milijarde dolara

28 Lis 2020


Mladi kineski milijarderi usred krize ostvarili rekordnu zaradu od 223 milijarde dolara

Mladi kineski milijarderi ove godine su stekli zajedničko bogatstvo veće od 223 milijarde dolara, pa čak i u vrijeme dok se cijeli svijet bori s najgorom ekonomskom krizom u posljednjih nekoliko desetljeća. Kina je u 2020. imala 60 milijardera koji su mlađi od 40 godina, pokazuje najnoviji popis koji je objavio Hurun Rich List. Od toga je 14 novih imena na ovoj listi. Ove godine bilježi se i značajan rast dionica u oblasti tehnologije, što je mnogima otvorilo put u rast bogatstva usred pandemije koronavirusa. Time se ukupan broj kineskih milijardera povećao na 878, s ukupnim bogatstvom većim od četiri bilijuna dolara. Podsjetimo da je Kina u 2010. imala tek 189 milijardera. 'Svijet nikada nije vidio ovoliko bogatstvo koje je stvoreno u samo jednoj godini. Kineski poduzetnici su prošli puno bolje nego što se očekivalo. Usprkos pandemiji, uspjeli su porasti na rekordnu razinu', rekao je Rupert Hoogewerf, predsjednik Hurun Reporta i glavni istraživač. Ipak, i ove godine najznačajniji rast bilježe mladi milijarderi. Na vrhu ove liste nalazi se 39-godišnja Huiyan Yang koja se smatra najbogatijom ženom u Aziji sa bogatstvom od 33,1 milijardu dolara. Ona je većinski dioničar Country Gardema, kompanije za razvoj nekretnina koju je osnovao njen otac 1992. Među najvećim mladim milijarderima su i Zetian Zhang i njen suprug Qiangdog Liu, vlasnici kompanije za online kupovinu JD.com sa bogatstvom od 27 milijardi dolara, 34-godišnji Hao Yan, predsjednik građevinske kompanije Pacific Construction Group koji je kumulirao 21,3 milijarde dolara, suosnivač i vlasnik kompanije ByteDance Yiming Zhang sa bogatstvom od 16,2 milijarde dolara, te mnogi drugi.

Posao


VTK BIH

VTK BiH - Sve primjetniji nedostatak vozača i taj se proces neće zaustaviti

Vanjskotrgovinska komora Bosne i Hercegovine (VTK BiH) u kontinuitetu je zahtijevala rješavanje i...

9 h 43 min

ZAŠTO ŽENE JOŠ UVIJEK NISU JEDNAKE U POSLOVNOM SVIJETU

Statistika koja govori: Zašto žene još uvijek nisu jednake u poslovnom svijetu

Društveni standardi duboko su ukorijenjeni u našu kulturu i oblikuju naša očekivanja. Kroz povije...

24 Ožu 2025

SSSBIH

SSSBiH - U Bosni i Hercegovini nedostaje jeftine radne snage

Savez samostalnih sindikata Bosne i Hercegovine (SSSBiH) saopćio je da "naša ekonomija ne ...

19 Ožu 2025

Postavke kolačića

Ova web stranica koristi kolačiće zbog poboljšanja vašeg iskustva korištenja stranice. Od ovih kolačića, oni karakterizirani kao nužni se spremaju u vaš Internet preglednik pošto su ključni za korištenje osnovnih funkcionalnosti stranice. Koristimo i kolačiće trećih strana koji nam pomažu kod analize i razumijevanja načina na koji koristite naše stranice. Ovi kolačići će biti pohranjeni u vašem Internet pregledniku samo s vašom dozvolom. Također, imate mogućnost onemogućavanja korištenja ovih kolačića. Onemogućavanje ovih kolačića može utjecati na iskustvo korištenja naših stranica.

Uvijek omogućeno

Nužni kolačići su potrebni kako bi stranica mogla normalno funkcionirati. Ovi anonimni kolačići osiguravaju osnovnu funkcionalnost i sigurnosne značajke stranice.

Funkcionalni kolačići pomažu u korištenju određenih funkcija stranice kao što su dijeljenje sadržaja stranica na društvenim mrežama, prikupljanje povratnih informacija i ostalih funkcija trećih strana.

Kolačići performansi se koriste za razumijevanje i analizu indeksa performansi stranice što pomaže kod pružanja boljeg korisničkog iskustva za posjetitelje.

Analitički kolačići se koriste kako bi razumjeli interakciju posjetitelja sa stranicama. Ovi kolačići pružaju informacije za mjerenje broja posjetitelja, izvora prometa stranice

Ostali nekategorizirani kolačići su kolačići koji se trenutno analiziraju i još im nije dodijeljena kategorija.

Marketinški kolačići se koriste kako bi se posjetiteljima pružili relevantni oglasi i marketinške kampanje. Ovi kolačići prate posjetitelje web stranica i prikupljaju informacije kako bi pružili prilagođene oglase.