NEMA PREŽIVJELIH? Iz ruševina izvučeno više od 100 tijela, među njima puno studenata medicine

Više od 100 tijela je prebačeno u bolnicu, priopćile su vlasti koje očekuju da će broj žrtava rasti.
- Zgrada na koju se srušio je hostel za smještaj liječnika (...) Raščistili smo 70 do 80 posto tog područja i uskoro ćemo sve raščistiti - rekao je visoki policijski dužnosnik.
Prema izvješću indijskog televizijskog kanala CNN News-18 TV, zrakoplov se srušio na krov Medicinskog koledža i Civilne bolnice u Ahmedabadu, pri čemu je poginuo veliki broj studenata medicine.
Spasioci su potvrdili da su iz ruševina na mjestu pada zrakoplova izvukli više od 100 tijela te da je izvjestan broj ljudi zarobljen u ruševinama.
U zrakoplovu je bilo 169 indijskih državljana, 53 britanska državljana, sedam portugalskih te kanadski državljanin. Među putnicima je bilo 217 odraslih, 11 djece, kao i dvije bebe, priopćila je Air India.
"Tragedija u Ahmedabadu nas je zaprepastila i ražalostila. Riječi ne mogu opisati koliko su nam srca slomljena", napisao je na X-u indijski premijer Narendra Modi.
Šef policija Ahmedabada rekao je da, prema prvim procjenama, u avionu Air Indije nema preživjelih. Dodao je da i u uništenom hostelu vjerojatno ima stradalih.
Zrakoplov Air Indije koji se danas srušio bio je model Boeing 787, poznat i kao Dreamliner. Ovo je prvi put da je ovaj tip zrakoplova, koji je predstavljen prije 14 godina, doživio nesreću ove vrste.
Samo šest tjedana prije nesreće, proizvođač je objavio kako je Dreamliner prevezao milijardu putnika. Tom prilikom objavljeno je da je globalna flota od preko 1.175 Dreamlinera obavila gotovo 5 milijuna letova, s više od 30 milijuna sati u zraku.
Ova nesreća novi je udarac za kompaniju koja se već godinama suočava s nizom problema, uključujući fatalne nesreće svojih zrakoplova iz serije 737. Nesreća će biti i novi izazov za izvršnog direktora Kellyja Ortberga, koji uskoro obilježava godinu dana na čelu tvrtke. Doveden je kako bi stabilizirao tvrtku i vratio povjerenje nakon brojnih kriza koje su bacile sjenu na budućnost američkog proizvođača.