Nova Gmail značajka donosi red u inbox – jednim dodirom do čišćeg sandučića

Gmail
Gmail je uveo novu funkciju koja korisnicima omogućuje jednostavno upravljanje e-mail pretplatama i učinkovito čišćenje inboxa. Višegodišnji problem zatrpanih sandučića promotivnim porukama, newsletterima i obavijestima sada se rješava jednom pametnom opcijom – “Upravljanje pretplatama”.
Odjavite se s pretplate jednim klikom
Umjesto mukotrpnog traženja gumba za odjavu ili posjećivanja vanjskih stranica, korisnici se sada mogu odjaviti jednim dodirom ili klikom.
Nova značajka dostupna je u Gmail aplikaciji za Android i iOS, kao i u web verziji, a postavlja se postupno. Sve aktivne pretplate prikazuju se na jednom mjestu. Nalazit će se unutar preglednog bočnog izbornika koji ne smeta glavnom sučelju, ali je uvijek pri ruci. Pretplate se mogu sortirati prema učestalosti pristizanja poruka i ukupnom broju primljenih e-mailova. To dodatno olakšava donošenje odluke o zadržavanju ili odjavi.
Gmail sve pristupačniji alat
Ova funkcija dolazi kao nastavak Googleovih napora da Gmail učini pametnijim i korisnicima pristupačnijim alatom. Uz ovu opciju, Gmail je nedavno dobio i “Dodaj u kalendar”, alat koji automatski prepoznaje informacije o događajima i unosi ih u korisnikov kalendar. Tu je i značajka “Pomozi mi da napišem”, koju pokreće Googleov Gemini model, a korisnicima omogućuje brže pisanje poruka i sadržaja u cijelom Workspace paketu.
Kako piše Zimo dnevnik, Google je početkom godine testirao ovu funkcionalnost u web verziji Gmaila, a sada je konačno dostupan široj publici. Radi se o funkciji koju su mnogi korisnici dugo tražili, jer vraća osjećaj kontrole nad inboxom i smanjuje digitalni nered bez komplikacija. Nova opcija ne samo da poboljšava korisničko iskustvo, već pokazuje kako umjetna inteligencija i pametan dizajn mogu pojednostaviti svakodnevnu komunikaciju.