Dnevni.ba - PRELOADER

Porsche Macan II: Transformacija u potpuno električni režim

25 Tra 2024


Porsche Macan II: Transformacija u potpuno električni režim
Novitet

Sve strože ekološke norme i skupi porezi za vozila sa snažnim benzinskim i dizel motorima naveli su Porsche da svoj veoma popularni kompaktni SUV Macan, u drugoj generaciji u potpunosti transformira u električni automobil...

Prva generacija Macana na tržištu je provela punih deset godina. U tom periodu ovaj model našao je put do više od 800.000 kupaca diljem svijeta i tako postao jedan od najpopularnijih aktualnih Porsche automobila. Njemački proizvođač rado bi pristao da Macan i u budućnosti zadrži ovako dobru razinu prodaje, ali je zbog strogih ekoloških propisa morao u potpunosti promijeniti njegov pogonski koncept. Dosadašnji snažni dvolitreni i trolitreni benzinski i dizel agregati svoje mjesto ustupili su elektromotorima. Sa njima je došla i potpuno nova PPE platforma, koja je konstruirana isključivo za električne automobile i osim Macana za sada je namijenjena i za dva nova Audijeva modela A6 i Q6, koji će uskoro biti predstavljeni. 

Dizajnerski Macan II preuzeo je većinu karakterističnih Porsche detalja s limuzinskog Taycana i transformirao ih u formu SUV-a. Tu u prvom redu spadaju karakteristična prednja Matrix LED i spojena stražnja LED svjetla. Sa 478 centimetara dužine novi model je 5,5 centimetara duži od prethodnog, a istovremeno ima i 87 milimetara duži međuosovinski razmak. On je u kombinaciji s novim konceptom interijera omogućio veći stupanj kabinskog komfora. Arhitektura interijera neodoljivo podsjeća na ono što smo već mogli da vidimo u prvom Porscheovom električnom modelu Taycanu. To u praksi znači da su naprijed dostupna čak četiri zaslona, dok je u drugom redu ponuđen i peti za upravljanje klima uređajem. 

Porsche macan 2

Porsche macan 3

Iako je kompletna baterija zajedno s pogonskim sklopom smještena u podu vozila, to je ipak omogućilo redefiniranje pozicije sjedišta, pa vozač i suvozač sada sjede 28 milimetara niže. I u drugom redu je spuštena razina sjedišta, što generalno naglašava sportski doživljaj, dok je komfor unaprijeđen s više prostora za koljena u oba reda. Kabinom dominiraju digitalni sadržaji. Ispred vozača je 12,6-inčna zakrivljena instrument ploča, a na sredini je 10,9-inčni na dodir osjetljivi upravljački zaslon. Na tunelu mjenjača su digitalizirane, dodirne komande klima uređaja i pratećih sustava, a tu je i trokraki sportski upravljač. I suvozač je s novim Macanom dobio priliku da bude dio digitalnog sustava automobila ukoliko se kupac odluči da mu doplati opcioni 10,9-inčni na dodir osjetljivi zaslon. 

Cijena trenutno napovoljnijeg Macana 4 iznosi 83.993 eura, dok za Turbo model treba izdvojiti 114.576 eura.

Dizajn interijera otkriva veliku sličnost s Taycanom, dok je ekskluzivnost

zagarantirana s najnovijim tehnološkim rješenjima...

AUTO


Najskuplji automobil uvezen u BiH u 2024. plaćen skoro 700.000 KM

SARAJEVO, (FENA) - Najskuplji automobil uvezen u BiH u 2024. bio je Porsche 911 GT3 RS plaćen 699...

22 Pro 2024

TESLA

"Tesla" povlači 700.000 vozila zbog sistema za gume

"Tesla" povlači gotovo 700.000 vozila zbog problema sa lampicom upozorenja iz sistema za praćenje...

20 Pro 2024

TEST - Škoda Scala 1.0 TSI DSG7 Selection: Oličenje skromnosti u skupocjenom izdanju

Kada je 2019. godine predstavila Scalu, Škoda je ponudila punopravan kompakt, koji je prim...

12 Pro 2024