Dnevni.ba - PRELOADER

Promocija knjige prof. dr. sc. Bože Skoke „Strateško komuniciranje država“

28 Svi 2023


<strong>Promocija knjige prof. dr. sc. Bože Skoke</strong> <strong>„Strateško komuniciranje država“</strong>

U ponedjeljak, 29. svibnja u 19.30 sati u Galeriji kraljice Katarine, u sklopu Mostarskoga proljeća – XXV. dana Matice hrvatske Mostar, bit će promovirana knjiga prof. dr. Bože Skoke „Strateško komuniciranje država“.

U programu sudjeluju: akademik Mladen Bevanda, prof. dr. sc. Nevenko Herceg, izv. prof. dr. sc. Davorka Topić-Stipić, doc. dr. sc. Marijan Primorac, Misijana Brkić-Milinković i autor, prof. dr. sc. Božo Skoko. Večer će glazbeno obogatiti mezzosopranistica Monija Jarak Mikulić, uz pratnju Marijane Pavlović na glasoviru.

Sponzor večeri je Croatia osiguranje d.d. Mostar.

O knjizi i autoru…

Strateško komuniciranje država – Javna diplomacija / Brendiranje država i nacija / Međunarodni odnosi s javnošću, prvi je hrvatski sveučilišni udžbenik posvećen državi kao komunikacijskom subjektu u međunarodnim odnosima, odnosno ulozi identiteta i imidža, te upravljanja ugledom države u ostvarenju političkih i gospodarskih ciljeva na međunarodnoj pozornici.

Ova monumentalna knjiga (850 str.), objavljena u dva dijela (sveska), daje odgovore na mnogobrojna pitanja vezana uz načine na koje se države mogu predstaviti različitim globalnim javnostima, stvoriti i unaprijediti odnose s njima, a posredstvom toga i postići vlastite probitke u međunarodnim odnosima. Obuhvaća ključne pristupe ovom fenomenu te komunikacijske strategije i alate, kojima se koriste države u međunarodnim odnosima, kako bi poboljšale svoj ugled, kao preduvjet za jačanje međunarodnog položaja.

Koncept zemlje podrijetla; meka moć; nacionalni identitet i imidž; interkulturna komunikacija; javna, gospodarska i kulturna diplomacija; međunarodni odnosi s javnošću; globalni mediji; nacionalno brendiranje; nositelji strateškog komuniciranja država; uloga kulture, kreativne industrije, turizma, sporta, načina života, lidera, dijaspore i gastronomije u promociji država te razvoj hrvatske javne diplomacije – samo su neke od tema kojima se bavi ova knjiga.

Uz bogat pregled teorijskih pristupa i koncepata, originalan vlastiti prinos autora u razumijevanju tog fenomena i kreiranju novog modela upravljanja nacionalnim identitetom i imidžom u svrhu postizanja međunarodnog ugleda, knjiga donosi i studije slučaja te primjere dobre prakse iz

cijeloga svijeta (Velika Britanija, SAD, Njemačka, Španjolska, Finska, Švedska, Danska, Norveška, Južna Koreja, Katar…), kao i priloge vodećih hrvatskih i svjetskih stručnjaka, koji pišu o primjeni strateškog komuniciranja u praksi. Sve to ovaj sveučilišni udžbenik čini cjelovitim, nezaobilaznim i jedinstvenim u razumijevanju i primjeni strateškog komuniciranja država.

Prvi dio (svezak) knjige je autorski, te je, u teorijskom i praktičnom smislu, posvećen javnoj diplomaciji, nacionalnom brendiranju i međunarodnim odnosima s javnošću, dok se drugi (urednički) detaljnije bavi područjima primjene pojedinih vrsta strateškog komuniciranja…

Nakladnik knjige je Synopsis (Zagreb - Sarajevo), a sunakladnici – Plejada i Edward Bernays visoka škola za komunikacijski menaždment iz Zagreba. Autor naslovnice je Vladimir Resner, a dizajn knjige potpisuje Bruno Abramović.

Autor knjige, prof. dr. sc. Božo Skoko redoviti je profesor na Fakultetu političkih znanosti Sveučilišta u Zagrebu, gdje vodi kolegije iz odnosa s javnošću, upravljanja brendovima te javne diplomacije i strateškog komuniciranja država. Na Edward Bernays visokoj školi za komunikacijski menadžment i turizam predaje Javnu diplomaciju i odnose s javnošću država. Među prvima se u Hrvatskoj počeo znanstveno baviti fenomenom brendiranja država, odnosno upravljanjem hrvatskim identitetom i imidžom.

Recenzenti ističu kako je knjiga Strateško komuniciranje država kapitalno djelo jednog od vodećih hrvatskih stručnjaka za upravljanje nacionalnim identitetom i imidžom, brendiranje država i nacija, javnu diplomaciju i međunarodne odnose s javnošću koje na sustavan, pregledan, argumentiran i zanimljiv način govori o državama kao komunikacijskim subjektima u međunarodnim političkim i gospodarskim odnosima. Ova znanstvena monografija važan je iskorak u hrvatskoj znanosti jer se bavi novim, te iznimno važnim, interdisciplinarnim fenomenom, upravljanja nacionalnim identitetom i imidžom u kontekstu jačanja političkog i gospodarskog utjecaja država te otkriva nove dimenzije u sagledavanju suvremene komunikacijske uloge država na međunarodnoj sceni.

Mostar


ULIČNI NOGOMET

'Street Soccer 2025' kraći, ali intenzivniji

Mostar će od 28. do 30. svibnja biti domaćinom trećeg izdanja uličnog nogometnog turnira 'Street ...

20 Svi 2025

MOSTAR KUP 2025.

Mostar kup okupio više od 400 karatista iz regije

Mostar kup 2025. u organizaciji Karate kluba Mostar i ove godine je okupio veliki broj takmičara ...

19 Svi 2025

MOSTAR

Dvosmjerno prometovanje u Ulici Alekse Šantića

Zbog izgradnje kružnog toka na križanju Ulice Alekse Šantića i Ulice kardinala Stepinca u Mostaru...

16 Tra 2025