Reljef s motivom tvrđave hercega Stjepana privukao veliku pozornost posjetitelja
Mostarski sajam
Štand Grada Ljubuškog upečatljiv na Međunarodnom sajmu gospodarstva u Mostaru
Piše: A. Marinović Musa
mostar@dnevni-list.ba
Jedan od štandova koji se posebno isticao na 25. Međunarodnom sajmu gospodarstva u Mostaru zasigurno je bio onaj Grada Ljubuškog na kojem je predstavljeno sve ono čime obiluje ovaj kraj, turistički potencijali, kulturno-povijesna baština, kao i najbolja gastronomska ponuda uz vrhunska vina, maslinova ulja i suhomesnate proizvode. Dokaz tome je i posebno priznanje koje je dobila TZ Grada Ljubuškog za najuspješniji sajamski nastup.
Prezentirani potencijali Ljubuškog
„U suradnji s Udrugom maslinara Ljubuški, Udrugom vinara i vinogradara Ljubuški, Udrugom pčelara „Kadulja“ Ljubuški i lokalnom pršutanom „Bura“ predstavili smo gastronomske delicije, a naš profesionalni somelijer predstavio je autohtone sorte vina.
U svrhu predstavljanja na Sajmu gospodarstva, predsjednik Udruge likovnih umjetnika „Šipak“ Ljubuški, Toni Kozarić, izradio je repliku Humačke ploče i reljef u gipsu s motivom tvrđave hercega Stjepana Kosače koja je privlačila najviše pozornosti s obzirom na to da su posjetitelji štanda bili ustrajni u postavljanju pitanja o povijesti gradnje tvrđave. Kroz sve dane održavanja Sajma, na štandu Grada Ljubuškog vrijedno su radile djevojke koje su srdačno dočekivale posjetitelje te odgovarale na pitanja i prezentirale kulturno-povijesnu baštinu i prirodne ljepote na čak deset stranih jezika“, kazala je za naš list Veronika Pinjuh, ravnateljica Turističke zajednice Grada Ljubuškog.
S obzirom na to da Grad Ljubuški posljednjih godina doživljava turistički procvat cilj je bio da se većini stranih posjetitelja obrate na njihovom jeziku kako bi ih dodatno intrigirali te prezentirali potencijale Ljubuškog, ujedno ih potaknuli da posjete ovaj grad.
Porast smještajnih kapaciteta
„U digitalnom formatu izmjenjivali su se atraktivni kadrovi naše žile kucavice, rijeke Trebižat i svjetski poznatih vodopada Kravica i Koćuša. Također smo predstavili kadrove najboljih trenutaka svih manifestacija koje se tradicionalno održavaju tijekom godine u gradu Ljubuškom, pri čemu smo dodatno stavili naglasak na promoviranje aktivna turizma te smo iznad samog prostora štanda izložili krilo paraglidera. Na Sajmu smo predstavili i promotivni film koji prezentira obradu poljoprivrednih površina, s naglaskom na „Ljubuški rani“, naš najpoznatiji brend krumpira“, istaknula je Pinjuh.
Ovom prigodom osvrnula se i na predstojeću turističku sezonu.
„S obzirom na to da Ljubuški postaje sve prepoznatljivija turistička destinacija, dolazi i do povećane potražnje smještaja. U odnosu na 2022. godinu bilježimo porast registriranih smještajnih kapaciteta za 311 %, a na Sajmu smo iskoristili priliku predstaviti sve kapacitete“, navela je naša sugovornica.
Inače, na 25. Sajmu gospodarstva u Mostaru zajedno su se predstavili Grad Ljubuški, Turistička zajednica Grada Ljubuškog i Javno poduzeće „Parkovi“.