“VIVIA RUN&MORE WEEKEND”: Trke u kojima uspjeh ne mjerimo satom (Banja Luka, 12-14. maj 2023.)

06 Svi 2023


“VIVIA RUN&MORE WEEKEND”: Trke u kojima uspjeh ne mjerimo satom (Banja Luka, 12-14. maj 2023.)

U okviru "Vivia Run&More Weekend ” festivala u Banjaluci na trkačkim stazama snage će 12. maja, tradicionalno, odmjeriti hiljade djevojčica i dječaka kojima cilj nisu samo medalje, već neke sasvim druge vrijednosti. Zdrave navike, fer plej, poštovanje razlika, prijateljstvo, istrajnost i uzajamna podrška su samo neke od nagrada koje predškolci i školarci osvajaju negdje na putu između starta i cilja.

Za „Tropic Bambini Maraton“ i „Intersport School Run“ ove godine vlada rekordna zainteresovanost generacija koje rastu. Očekivano.

  • Već šest godina promovišemo vrijednosti koje jačaju sportski duh i prijateljstvo među djecom. Od onih koji prave svoje prve korake do onih koji su na pragu punoljetstva. Najbučnija, ali i najveselija trka je „Tropic Bambini Maraton“. Osmišljena je kako bi i predškolci osjetili uzbuđenje uličnih trka, kretanje na startu i prolazak kroz cilj. Učesnici su uzrasta do 7 godina, uz simboličnu cijenu kotizacije. Trče u društvu roditelja, staratelja ili volontera. U saradnji sa poslovnim partnerima, slavimo svaki osvojeni kilometar zdravlja i učesnike nagrađujemo posebno dizajniranim medaljama, muzikom, smijehom, novim poznanstvima, slatkišima i svim bojama zabave – kaže Goran Ćorić, direktor i idejni tvorac "Vivia Run&More Weekend ” festivala u Banjaluci.

„Intersport School Run“ obuhvata takmičenja osnovaca i srednjoškolaca na 700 metara u različitim kategorijama - za lični i školski rezultat. Kotizacija je besplatna, a pokloni spremni. Oni koji prvi prođu kroz cilj biće nagrađeni i kotizacijom za najluđu zabavu u okviru urnebesne i jedinstvene u Evropi „Nektar Color Fun Run“ (13. maj).  

  • Prošle godine osvojila sam prvo mjesto u konkurenciji šestih razreda na trkama u Banjaluci, a zatim su se uspjesi nastavili redati na ostalim takmičenjima u BiH i regionu. Presrećna sam zato što naš grad nudi ovakvu priliku mladim atletičarima i zato što na Run and More Weeknd festivalu možemo da upoznamo elitne trkače iz cijelog svijeta. Moj san je odlazak na Olimpijadu. – kaže Jelena Peričević, učenisa 7. razreda Osnovne škole “ Jovan Jovanović Zmaj”.

„ZA LJEPŠE BOJE DJETINJSTVA, PODRŽI PLAVI TELEFON!“

“Run and More Community” nastavlja da njeguje filantropski karakter trka. Učesnici su ove godine dobili privilegiju da prodaju svoje kilometre i novac doniraju za rad humanitarnog telefona dostupnog žrtvama svih oblika nasilja, a posebno djeci i mladima. Pozvali smo  poslovne partnere i prijetelje da budu dio kampanje „Za ljepše boje djetinjstva - Podrži Plavi telefon!“

  • Važnost postojanja Plavog telefona se ogleda u njegovoj dostupnosti žrtvama nasilja, a postoji zahvaljujući UNICEF - u i M:tel- u, ali i ostalim prijateljima poput “Run and More Weekend” festivala, koji prepoznaju važan posao.  Naša linija je otvorena svakoga radnog dana od 9h do 22h. Dugoročni cilj je da ideja bude sistemski prepoznata i podržana od institucija Republike Srpske i Bosne i Hercegovine, te da naša linija bude otvorena 24 časa. – kaže Saša Risojević, psiholog Plavog telefona.

BOJIŠ SE BEZ STRAHA?

„Nektar Color Fun Run“ privlači posebnu pažnju takmičara i navijača sa svih strana svijeta, a posebno mladih. Banjalučani i njihovi gosti, različitih profila i generacija, trče dva kilometra posipajući se organskim bojama, uz pozdravne decibele sa muzičkih punktova. Grad na Vrbasu odzvanja smijehom, plesom, drugarstvom, poklonima… Slavimo svakog uspješno obojenog učesnika. Ne vjerujte nam na riječ. Provjerite!

KO SU NAŠI PRIJATELJI?

„Vivia Run and More Weekend“ prepoznali su i podržali predsjednik Republike Srpske, Ministarstvo porodice, omladine i sporta RS, Ministarstvo prosvjete i kulture RS, Grad Banjaluka, kompanija M:tel, Imlek, G-Drive, NIKE, Sport Time Balkans, Nektar, Intersport, Tropic/Moj Market, MyBook, Metromedia Group i Olimpijski komitet BiH.

Generalni medijski pokrovitelj je Radio - televizija Republike Srpske, a medijski partneri BHRT, ATV, N1, K3, ELTA TV, Dnevni avaz, Nezavisne novine, Glas Srpske, Srpska Info, Buka, Banjaluka.net, BLink, Lola, Dnevni list, 24sedam, Radio M, Hard Rock radio, Uno radio, Kontakt radio, A radio, NES radio, Moje trčanje i Trčanje RS.

DNEVNI


U novom broju donosimo

Novi broj

24 Sij 2025

U novom broju donosimo

Novi broj

23 Sij 2025

U novom broju donosimo

Novi broj

22 Sij 2025

Postavke kolačića

Ova web stranica koristi kolačiće zbog poboljšanja vašeg iskustva korištenja stranice. Od ovih kolačića, oni karakterizirani kao nužni se spremaju u vaš Internet preglednik pošto su ključni za korištenje osnovnih funkcionalnosti stranice. Koristimo i kolačiće trećih strana koji nam pomažu kod analize i razumijevanja načina na koji koristite naše stranice. Ovi kolačići će biti pohranjeni u vašem Internet pregledniku samo s vašom dozvolom. Također, imate mogućnost onemogućavanja korištenja ovih kolačića. Onemogućavanje ovih kolačića može utjecati na iskustvo korištenja naših stranica.

Uvijek omogućeno

Nužni kolačići su potrebni kako bi stranica mogla normalno funkcionirati. Ovi anonimni kolačići osiguravaju osnovnu funkcionalnost i sigurnosne značajke stranice.

Funkcionalni kolačići pomažu u korištenju određenih funkcija stranice kao što su dijeljenje sadržaja stranica na društvenim mrežama, prikupljanje povratnih informacija i ostalih funkcija trećih strana.

Kolačići performansi se koriste za razumijevanje i analizu indeksa performansi stranice što pomaže kod pružanja boljeg korisničkog iskustva za posjetitelje.

Analitički kolačići se koriste kako bi razumjeli interakciju posjetitelja sa stranicama. Ovi kolačići pružaju informacije za mjerenje broja posjetitelja, izvora prometa stranice

Ostali nekategorizirani kolačići su kolačići koji se trenutno analiziraju i još im nije dodijeljena kategorija.

Marketinški kolačići se koriste kako bi se posjetiteljima pružili relevantni oglasi i marketinške kampanje. Ovi kolačići prate posjetitelje web stranica i prikupljaju informacije kako bi pružili prilagođene oglase.