Dnevni.ba - PRELOADER

ZANIMLJIVE BROJKE INTERNET KUPOVINE: ARTIKLI SA OLX.BA TRAŽENIJI OD GARDEROBE

26 Tra 2021


ZANIMLJIVE BROJKE INTERNET KUPOVINE: ARTIKLI SA OLX.BA TRAŽENIJI OD GARDEROBE

Kupovina garderobe na vrhu je liste omiljenih proizvoda koje građani Bosne i Hercegovine poručuju i plaćaju putem interneta, ali češće od odjeće kupuju se ipak proizvodi sa platforme OLX.ba. Potrošači uglavnom naručuju putem pametnih telefona (70posto), petina njih to čini preko laptop računara, dok svega 9 posto korisnika kartica praktikuje kupovinu putem desktop računara.

Nakon artikala sa platforme OLX.ba i odjeće, na listi proizvoda koji se nabavljaju putem interneta su igračke, nakit i proizvodi za kuću lokalnih proizvođača, a 15 posto ispitanika najviše kupuje elektronske uređaje. Ove podatke pokazalo je regionalno istraživanje kompanije Visa[1].

Garderoba je najtraženija i kod ispitanika u Srbiji, Crnoj Gori, Sjevernoj Makedoniji i Albaniji, dok se u Srbiji odmah iza odjeće našla platforma Kupujemprodajem, slična bosanskoj olx.ba.

Za većinu ispitanika u Bosni i Hercegovini, ključne prednosti online kupovine pametnim telefonom su praktičnost (59posto), jednostavnost u odnosu na druge opcije (44posto) i brzina (30 posto). Pritom, četvrtina ispitanika smatra da plaćanje pametnim telefonima pruža personalizovane preporuke, kao i specifičan sadržaj na osnovu lokacije korisnika.

„Drago mi je što u Bosni i Hercegovini i cijeloj regiji postoji izražena svijest o internet kupovini, kao i da potrošači cijene personalizirane ponude koje su omogućene razvojem e-trgovine. Upravo je procvat e-trgovine širom svijeta uticao na digitalnu transformaciju brojnih poduzećai kategorija u maloprodaji, što utiče i na naše svakodnevne navike, kao što su načini na koji nešto kupujemo. To vidimo i po rezultatima ankete koju smo sproveli, a koja je pokazala da građani sve više koriste pametne telefone prilikom plaćanja, jer im to donosi brojne benefite, prije svega brzinu, efikasnost i sigurnost",rekao je Vladimir Đorđević, generalni direktor kompanije Visa za jugoistočnu Europu.

Kada je riječ o učestalosti kupovine putem interneta, četvrtina ispitanika nabavlja proizvode i usluge nekoliko puta mjesečno, dokmeđu onima koji to još uvijek ne čine 71 posto namjerava da koristi pametni telefon za nabavke u budućnosti.

Na sve brže i lakše prihvaćanje inovativnih metoda plaćanja najčešće je uticalo pozitivno lično iskustvo (65 posto), dok su preporuke prijatelja na drugom mjestu (32 posto), a četvrtina ispitanika ističe da na njihov izbor utiču iskustva članova obitelji.

Unatoč različitim navikama, istraživanje otkriva da kupci iz regije pokazuju sličnu spremnost za usvajanje suvremenih tehnologija.


"Biram digitalno" je regionalno istraživanje kompanije Visa o percepciji mobilnih plaćanja. Realizirano je na tržištima Srbije, Bosne i Hercegovine, Sjeverne Makedonije, Crne Gore, Albanije tokom veljače i ožujka 2021. godine na uzorku od 2.750 korisnika kartica.

BIH


S MALIM SPINOVIMA DO VELIKIH DOBITAKA: PREMIER IGRAČI OSVOJILI PREKO 368.000 KM!

Spin koji mijenja život: Premier Jackpot donio bogatstvo!

Vikend iz snova za casino igrače Premier kladionice donio je nevjerojatne dobitke! Igračica H.B. ...

22 Ruj 2024

VEĆ VIĐEN SCENARIJ

Vlada RS najavljuje gradnju autoputa Prijedor - Banja Luka. Već treći put

Autoput Banja Luka - Prijedor je rekorder po broju otvaranja i najava za početak gradnje, pi&scar...

22 Ruj 2024

Sajam 'Hercegovački plodovi Mediterana' 11. i 12. listopada u Stocu, očekuje se 100 izlagača

Stolac će i ove godine biti domaćin tradicionalne manifestacije 'Hercegovački plodovi Mediterana'...

22 Ruj 2024