Dnevni.ba - PRELOADER

NOVITET: Opel Insignia Grand Sport

10 Ruj 2020


NOVITET: Opel Insignia Grand Sport

Opel je značajno poboljšao i unaprijedio najjaču GSi verziju, koja sada osim što izgleda svježije, može ponuditi efikasniji benzinski motor, 4x4 pogon Twinster i snažnije elektro-hidrauličke kočnice…

Samo nekoliko tjedana nakon svjetske premijere redizajnirane Insignije za 2020. godinu koja je održana na sajmu automobila u Briselu, Opel je otvorio narudžbu za ovaj model. Sa redizajnom su osim standardne limuzine i karavana Opel Insignije GSi ponuđena i njihova dinamičnija GSi izdanja. Riječ je o modelima za čiji pogon se koristi vrhunski Opelov 2.0 turbo benzinski četverocilindrični motor, koji raspolaže sa 230 KS. Snažni benzinski motor kombiniran je sa devetostupanjskim automatskim mjenjačem i Twinster pogonom na sve kotače, koji ima mogućnost vektorske distribucije okretnog momenta. U odnosu na model prije redizajna

Opel je poradio na sinkronizaciji pogonskog sklopa, ali i na finom podešavanju elektronskog menadžmenta motora, što je rezultiralo čak 18% boljom ekonomičnošću i nižom potrošnjom goriva. Njemački proizvođač uz Insigniju GSi je deklarirao prosječnu potrošnju od 6,9 litara u kombiniranoj, odnosno 8,9 u gradskoj vožnji, te 5,8 litara na otvorenom putu.

Uz sve to deklarirana je i emisija CO2 od 161, odnosno 163 g/ km. Mada je riječ o dinamički veoma sposobnom automobilu, Opel s ponosom ističe da je GSi Insignia jedan od najdinamičnijih automobila u najtežim uvjetima za vožnju, odnosno po snijegu i ledu. Njen napredni sustav pogona na sve kotače kontrolira raspodjelu okretnog momenta u samo nekoliko milisekundi, osiguravajući tako sve neophodne uvjete da automobil veoma brzo reagira na sve vozačeve naredbe, ali i za optimalnu vuču i dinamičnu vožnju u svakom trenutku i na najtežim vrstama podloga. Odličnu podršku snažnom motoru i veoma efikasnom prenosu pružaju i rasponski raskošan devetostupanjski automatski mjenjač, te mehanotronički.

Jedinstvene vizualne izmjene Volkswagen United Edition FlexRide sustav koji primarno utiče na način rada upravljača, te tvrdoću amortizera i opruga. Ovaj sustav vozaču nudi čak četiri različita režima rada: Standard, Tour, Sport i Competition, koji je isključivo dostupan u GSi modelu. Odabirom svakog od njih osim upravljača i vješanja mijenjaju se i način odaziva papučice gasa, odnosno rad automatskog mjenjača. Kako bi vještim vozačima bila omogućena maksimalna zabava u vožnji, Opel im je ponudio i mogućnost da sa dvostrukim pritiskom na taster ESP isključe sustav za održavanje elektronske stabilnosti i da tako preuzmu potpunu odgovornost za upravljanje vozilom. Opel je u GSi model ugradio i elektro-hidraulički sustav za pojačavanje kočione sile, koji je neophodan preduvjet za uvođenje sustava autonomnog kočenja. Da je riječ o automobilu sa sportskim predznakom, Insignia Gsi potvrđuje bogato opremljenim interijerom. Jednodijelna sportska sjedišta sa GSi logotipima u naslonu imaju mogućnost hlađenja i ventilacije.

Snažno su profilirana i obložena najkvalitetnijom kožom, koja se nalazi i na upravljaču iza čijeg kola su polugice za ručnu izmjenu brzina. Vanjski dizajn odlikuju mnogobrojni sportski detalji među kojima se ističu snažnije profilirani branici, dvostruki ispušni otvori i 20-inčni alu naplaci sa Michelinovim pneumaticima dimenzija 245/35. Opel Insignia GSi već je dostupna kupcima na njemačkom tržištu u oba karoserijska izdanja po početnoj cijeni od 46.845 eura za limuzinu, odnosno 48.210 za karavan.

AUTO


ŠKODA OCTAVIA

Koje aute najviše vole građani BiH?

Koje aute preferiraju građani BiH? Pitanje je to na koje se odgovor može pronaći u kontaktu s ovl...

16 Stu 2024

BYD kreće u lov na Teslu

Iako je Elon Musk i ranije upozoravao na kinesku kompaniju BYD kao vjerojatno glavnog Teslina kon...

07 Stu 2024

UPOZORENJE STRUČNJAKA

Izbjegavajte ovu grešku: Jedan gumb može povećati potrošnju goriva za 20 posto

Otvaranje prozora po lijepom vremenu mnogi rade, ali iznad određene brzine to bi moglo naš...

04 Stu 2024