Porsche Macan II: Transformacija u potpuno električni režim
Novitet
Sve strože ekološke norme i skupi porezi za vozila sa snažnim benzinskim i dizel motorima naveli su Porsche da svoj veoma popularni kompaktni SUV Macan, u drugoj generaciji u potpunosti transformira u električni automobil...
Prva generacija Macana na tržištu je provela punih deset godina. U tom periodu ovaj model našao je put do više od 800.000 kupaca diljem svijeta i tako postao jedan od najpopularnijih aktualnih Porsche automobila. Njemački proizvođač rado bi pristao da Macan i u budućnosti zadrži ovako dobru razinu prodaje, ali je zbog strogih ekoloških propisa morao u potpunosti promijeniti njegov pogonski koncept. Dosadašnji snažni dvolitreni i trolitreni benzinski i dizel agregati svoje mjesto ustupili su elektromotorima. Sa njima je došla i potpuno nova PPE platforma, koja je konstruirana isključivo za električne automobile i osim Macana za sada je namijenjena i za dva nova Audijeva modela A6 i Q6, koji će uskoro biti predstavljeni.
Dizajnerski Macan II preuzeo je većinu karakterističnih Porsche detalja s limuzinskog Taycana i transformirao ih u formu SUV-a. Tu u prvom redu spadaju karakteristična prednja Matrix LED i spojena stražnja LED svjetla. Sa 478 centimetara dužine novi model je 5,5 centimetara duži od prethodnog, a istovremeno ima i 87 milimetara duži međuosovinski razmak. On je u kombinaciji s novim konceptom interijera omogućio veći stupanj kabinskog komfora. Arhitektura interijera neodoljivo podsjeća na ono što smo već mogli da vidimo u prvom Porscheovom električnom modelu Taycanu. To u praksi znači da su naprijed dostupna čak četiri zaslona, dok je u drugom redu ponuđen i peti za upravljanje klima uređajem.
Iako je kompletna baterija zajedno s pogonskim sklopom smještena u podu vozila, to je ipak omogućilo redefiniranje pozicije sjedišta, pa vozač i suvozač sada sjede 28 milimetara niže. I u drugom redu je spuštena razina sjedišta, što generalno naglašava sportski doživljaj, dok je komfor unaprijeđen s više prostora za koljena u oba reda. Kabinom dominiraju digitalni sadržaji. Ispred vozača je 12,6-inčna zakrivljena instrument ploča, a na sredini je 10,9-inčni na dodir osjetljivi upravljački zaslon. Na tunelu mjenjača su digitalizirane, dodirne komande klima uređaja i pratećih sustava, a tu je i trokraki sportski upravljač. I suvozač je s novim Macanom dobio priliku da bude dio digitalnog sustava automobila ukoliko se kupac odluči da mu doplati opcioni 10,9-inčni na dodir osjetljivi zaslon.
Cijena trenutno napovoljnijeg Macana 4 iznosi 83.993 eura, dok za Turbo model treba izdvojiti 114.576 eura.
Dizajn interijera otkriva veliku sličnost s Taycanom, dok je ekskluzivnost
zagarantirana s najnovijim tehnološkim rješenjima...