Događanja koja daju pozitivnu energiju turizmu
U ovom za ugostitelje, hotelijere i općenito turizam i gospodarstvo teškom korona vremenu, traži se način kako biti podrška tim djelatnostima. Nakon detaljnog planiranja i dogovaranja, posloženi su termini za ovogodišnje edukativne evente namijenjene hotelijerima, ugostiteljima i njihovim djelatnicima te ostalim turističkim djelatnicima.
Organizator RICERCA MERCATO ovim događajem želi pomoći turističkim djelatnicima sa predavanjima i edukacijama, savjetovanjem, druženjem i razmjenom iskustva i na taj način dati im potporu da lakše svi nađu put u bolju ugostiteljsko-turističku i gospodarsku budućnost.
Događaji su dodatno unaprijeđeni programom, sadržajem, kao i nazivom. Dosadašnji naziv događaja je bio Wine Vip Event, a ove godine naziv je Wine EnoGastro Vip Event - Međunarodna konferencija vinskih, ugostiteljskih i gastronomskih znalaca.
Organizator vjeruje u smirivanje korona pandemije i planirani termini i destinacije događaja su:
- RIJEKA 02. lipnja (02.06.2021.)
- ZADAR 09. lipnja (09.06.2021.)
- POREČ 17. lipnja (17.06.2021.)
- SPLIT i 23. lipnja (23.06.2021.)
- ZAGREB 01. srpnja (01.07.2021.)
Ako ne bude moguće u navedenim terminima organizirati evente, organizator će odgoditi i planirati nove termine. Bitno je naglasiti da već sada pristiže vrlo velika potpora od partnera izlagača koji se i sami interesiraju za događaje i traže svoje mjesto u ovoj „vrlo lijepoj priči”.
Događaji će se održati u vrlo kvalitetnim hotelima i restoranima, ali zbog korona pandemije i raznih ograničenja eventi će biti na hotelskim i restoranskim natkrivenim terasama dok će se u vrlo velikim dvoranama održati radionice i edukacije.
Svi događaji bit će organizirani prema svim epidemiološkim mjerama: ograničenja broja uzvanika u zatvorenim i otvorenim prostorima, uz održavanje socijalne distance, korištenje dedezificijensa i zaštitnih maski, prozračivanje prostora. Sve u cilju što veće sigurnosti svih sudionika i uzvanika događaja.
Dosadadašnje edukacije i predavanje za vlasnike restorana, konoba, raznih ugostiteljskih objekata, hotelskih kuća, direktore hotela, FB Managere, konobare, sommeliere, kuhare, barmene ove godine su tu i nove edukacije, a to su edukacije za bariste i slastičare kao i specijalizirane prezentacijske i degustacijske radionice za vina, pjenušce, žestice i razne druge radionice.
Posebna novost je i ta da će se na eventima prezentirati enogastronomiju na poseban način. Timu govornika i Chefova priključiti će se i neka nova imena iz svijeta ugostiteljstva i enogastronomije kako bi svoje znanje i vještine nesebično podijelili sa uzvanicima- ugostiteljima, hotelijerima i njihovim djelatnicima i ostalim turističkim djelatnicima.
Događaji su autentični, posebni i drugačiji od ostalih, a u proteklih 5 godina, tim Ricerca Mercato organizirao je čak 17 vrlo posebnih evenata. Vrlo veliki naglasak je na kvalitetnim Hrvatskim lokalnim proizvođačima uz nekoliko izlagača iz susjednih nam država.
U suradnji sa partnerima projekta, izlagačima, sponzorima i donatorima uzvanicima i gostima eventa je omogućeno sve besplatno – od besplatnog ulaza, besplatno korištenje čaše (bez kaucije i bonova), besplatne radionice i edukacije te za određeni broj VIP uzvanika (koje pozivaju izlagači) besplatna večera sljubljivanja hrane i vina. Goste eventa očukuju i mnoga druga iznenađenja!
Partneri događaja su Hrvatska turistička zajednica, županijske komore Hrvatske gospodarske komore (ne svih županija domaćina), neke (ne sve) županijske komore Hrvatske Obrtničke komore onih županija u kojima se održavaju događaji. Partneri događaja su i županije u kojima se održava događaj kao i njihove turističke zajednice, gradovi domaćini i njihove turističke zajednice i razne tvrtke, gradovi i općine koji su se ponudili kao donatori i sponzori ovog vrlo vrijednog događaja. Iznimno važni partneri događaja su izlagači.
Projekt je pod pokroviteljstvom Ministarstva poljoprivrede i Ministarstva turizma i sporta Republike Hrvatske.
Glavni motiv, cilj i svrha eventa je POVEZIVANJE ugostiteljsko turističke struke sa kvalitetnim domaćim - lokalnim proizvođačima, uz ponekog iz susjedstva, kao i EDUKACIJA svih gostiju i izlagača partnera te ugostiteljsko turističke struke kao i PODIZANJE RAZINE ZNANJA, KVALITETE PONUDE i USLUGE.
Zbog potpuno drugačijeg koncepta organiziranja događaja u odnosu na neke slične događaje ovakve vrste uzvanici su svjesni kvalietata i važnosti ove vrlo „posebne edukativne priče”. Pitali smo jednog uzvanika kako bi on opisao ovaj događaj, a njegov odgovar oslikava posebnost i ideju organizatora: Ovaj event je ustvari Festival novih znanja, edukacija, usavršavanja, druženja i poslovnog povezivanja kvalitetnih ugostitelja i hotelijera sa proizvođačima proizvoda i delicija za turizam.
Organizator događaja je agencija RICERCA MERCATO kojoj je specijalnost, strast i užitak, ali i posao, event management, a uz ostale usluge marketinga, istraživanja i unapređivanja tržišta, prepoznatljivi su i kompetentni u savjetovanju turističko-ugostiteljskih djelatnosti.