Kineski kupci su u fokusu Mercedes-ove strategije
Mercedes
Šef Mercedes-ovog koncerna Ola Källenius ne očekuje da će uvjeti poslovanja u Kini postati lakši. Naprotiv, njemački proizvođač će se morati prilagoditi.
„Od završetka pandemije vidimo da tržišna dinamika nije onakva kakva je bila prije 15, 20 godina. Osim toga, postoji nevjerojatno intenzivna tržišna konkurencija“, rekao je Kelenius za časopis Automobilwoche.
„Na tržištu se natječe 100 proizvođača automobila, a možda se može nositi s 30 do 40“, rekao je, procjenjujući da predstoji neka vrsta pročišćenja, javlja DPA.
„Za sada to znači da će visoki intenzitet konkurencije potrajati i u nadolazećim godinama“, i potrebno je suočiti se s tom konkurencijom, rekao je čelnik njemačkog diva.
„Sada ne želimo 100 posto tržišta, već samo svoj udio. Sasvim je realno da uz pomoć dobre strategije proizvodnje i strategije industrijalizacije možemo ga sačuvati, pa čak i proširiti“, dodao je Kelenius.
„Međutim, nismo naivni. Realni smo. Naredne godine u Kini bit će teške. Da bi postao konkurentniji, Mercedes također mora postati više kineski“, izjavio je. Kina je najveće Mercedesovo tržište, a slijede Europa i Sjeverna Amerika.
Njemački koncern prodao je 125.100 vozila u trećem tromjesečju, što je 27 posto manje nego u istom tromjesečju prošle godine, piše financa.