Koja zemlja ima najgore vozače

31 Svi 2022


Koja zemlja ima najgore vozače

Je li vam se desilo da odete na odmor, iznajmite auto, krenete u vožnju… I nađete se u potpunom kaosu, sa vozačima koji jure kao ludi, ne poštuju prometne znakove, ne signaliziraju skretanje, a još vama trube, jer navodno vozite sporo?

Ovakvo iskustvo, nažalost, može se doživjeti u mnogim europskim zemljama. Postavlja se pitanje, koja od njih ima najgore vozače?

Jedna skorašnja anketa dala je odgovor na ovo pitanje. U njoj je sudjelovalo 12.400 stanovnika različitih zemalja Starog kontinenta, a od svakog od njih je traženo da ocijeni svoju vožnju, vožnju svojih sunarodnjaka i vožnju građana drugih država Europe.

Rezultati ove ankete bili su u najmanju ruku zabrinjavajući. Čak 79% ispitanika je izrazilo negativan stav prema drugim vozačima. Četvrtina Britanaca je rekla da se ponaša kao potpuno druga osoba kada se nađe za volanom, dok je u Poljskoj 42% upitanih osoba izjavilo da „u vožnji svako gleda sebe“, navodi Time out, prenosi City magazine.

Međutim, od svih zemalja, Grčka se naročito ističe. Nevjerojatnih 91% Grka imalo je nešto negativno da kaže o vozačima iz drugih zemalja, dok su također prijavili najviše „neuljudnog ponašanja“ od svojih vozača. Kada je u pitanju psovanje na putu, agresivno sviranje, prekoračenje brzine, vožnja sa mobilnim telefonom, ali i izlasci iz automobila za suočavanje sa drugim vozačom, Grčka se nalazi u samom vrhu. Drugim riječima, ako planirate putovanje kroz Grčku ovog ljeta, najbolje je da budete spremni za jednu paklenu vožnju.

Iz ove ankete mogli smo da saznamo i neke pozitivne stvari o vozačima u Europi. Španjolci i Britanci, na primjer, najmanje osuđuju vožnju ljudi u drugim zemljama, dok su Nijemci prilično dobro ocijenili vožnju svojih sunarodnjaka, navodeći da samo manji broj njih vozi agresivno i/ili neodgovorno, objavio je N1.

AUTO


MERCEDES

Mercedes preispituje premještaj proizvodnje u SAD kao odgovor na carine

Njemački proizvođač automobila Mercedes-Benz Group AG razmatra promjene u organizaciji svoje proi...

05 Tra 2025

MITSUBISHI

Japanski Mitsubishi planira uložiti preko 24 milijarde dolara u slijedeće tri godine

Japanski Mitsubishi Corp objavio je da u sljedeće tri godine planira ulaganja u vrijednosti od na...

04 Tra 2025

VOLVO

Volvo pod pritiskom carina i pada prodaje – bivši direktor vraćen na čelo

Volvo Car AB odlučio je vratiti svog bivšeg izvršnog direktora Heikkana Samuelssona na čelo kompa...

03 Tra 2025

Postavke kolačića

Ova web stranica koristi kolačiće zbog poboljšanja vašeg iskustva korištenja stranice. Od ovih kolačića, oni karakterizirani kao nužni se spremaju u vaš Internet preglednik pošto su ključni za korištenje osnovnih funkcionalnosti stranice. Koristimo i kolačiće trećih strana koji nam pomažu kod analize i razumijevanja načina na koji koristite naše stranice. Ovi kolačići će biti pohranjeni u vašem Internet pregledniku samo s vašom dozvolom. Također, imate mogućnost onemogućavanja korištenja ovih kolačića. Onemogućavanje ovih kolačića može utjecati na iskustvo korištenja naših stranica.

Uvijek omogućeno

Nužni kolačići su potrebni kako bi stranica mogla normalno funkcionirati. Ovi anonimni kolačići osiguravaju osnovnu funkcionalnost i sigurnosne značajke stranice.

Funkcionalni kolačići pomažu u korištenju određenih funkcija stranice kao što su dijeljenje sadržaja stranica na društvenim mrežama, prikupljanje povratnih informacija i ostalih funkcija trećih strana.

Kolačići performansi se koriste za razumijevanje i analizu indeksa performansi stranice što pomaže kod pružanja boljeg korisničkog iskustva za posjetitelje.

Analitički kolačići se koriste kako bi razumjeli interakciju posjetitelja sa stranicama. Ovi kolačići pružaju informacije za mjerenje broja posjetitelja, izvora prometa stranice

Ostali nekategorizirani kolačići su kolačići koji se trenutno analiziraju i još im nije dodijeljena kategorija.

Marketinški kolačići se koriste kako bi se posjetiteljima pružili relevantni oglasi i marketinške kampanje. Ovi kolačići prate posjetitelje web stranica i prikupljaju informacije kako bi pružili prilagođene oglase.