LVMH razmatra prodaju udjela u Rihanninom Fenty Beauty
Fenty Beauty
Luksuzni konglomerat LVMH razmatra prodaju svog 50-postotnog udjela u Fenty Beauty, brendu koji je osnovala Rihanna u suradnji s LVMH-ovim ogrankom Kendo Brands, potvrdila su četiri izvora upoznata sa situacijom.
LVMH angažirao Evercore za moguću prodaju
Tri izvora navode da LVMH surađuje s investicijskom bankom Evercore na planiranju prodaje. Ni LVMH ni Evercore nisu željeli komentirati ove navode, dok se predstavnici Fenty Beauty i Rihanne još nisu oglasili.
Brend Fenty Beauty pokrenut je 2017. godine s ciljem stvaranja šminke prilagođene svim tonovima kože, uključujući tamnopute, latinoameričke i azijske žene. Partnerstvo između Rihanne i LVMH-a postavljeno je ravnopravno – svaka strana posjeduje 50 posto udjela u kompaniji.
Vrijednost Fenty Beautyja procijenjena do dvije milijarde dolara
Prema dostupnim podacima, Fenty Beauty je 2024. ostvario oko 450 milijuna dolara prodaje. Dva izvora procjenjuju da bi vrijednost brenda mogla doseći između jedne i dvije milijarde dolara.
Asortiman Fenty Beautyja uključuje šminku, proizvode za njegu kože, kose i parfeme. Proizvodi se prodaju u Sephora trgovinama te na Amazonu, što brendu osigurava globalnu vidljivost i snažan tržišni položaj.
Rihanna širi svoje poslovno carstvo
Osim Fenty Beautyja, Rihanna je vlasnica i brenda donjeg rublja Savage X Fenty, koji je također postigao međunarodni uspjeh. Pjevačica s Barbadosa postala je jedna od najuspješnijih poduzetnica u industriji ljepote i mode.
Tržište ljepote prolazi kroz velike promjene
Trenutno se kozmetičko tržište suočava s velikim previranjima. Najveći konkurent LVMH-a, Kering, nedavno je prodao svoj kozmetički odjel L’Orealu za oko četiri milijarde eura kako bi smanjio dug i restrukturirao poslovanje.
Prodaja udjela LVMH-a u Fenty Beautyju mogla bi označiti veliku promjenu u svijetu luksuzne kozmetike, piše Forbes BiH. Iako još ništa nije službeno potvrđeno, vrijednost brenda i utjecaj Rihanne jamče da će Fenty Beauty ostati jedan od najvažnijih aktera u industriji ljepote, bez obzira na promjene vlasničke strukture, piše Financa.