Ministrica Pozder potpisala ugovore za tekuće transfere
Za razvoj turizma dva milijuna maraka
Iz Federalnog ministarstva okoliša i turizma priopćeno je da se ovih dana u Ministarstvu potpisuju ugovori po Javnom pozivu 'Tekući transferi drugim nivoima vlasti i fondovima - Transfer za razvoj turizma u FBiH' za 2024., u iznosu od dva miliona maraka. Javni poziv je kreiran na osnovu Strategije razvoja turizma 2022 - 2027., uz konsultacije na terenu, s ljudima koji rade u turizmu i sa strukom. 'Raduje me što smo u ovoj godini uduplali proračun za turizam.
Rekordni brojevi u turizmu u ovoj sezoni govore za sebe i od realizacije ovih projekata ovisit će i prijedlog budžeta za narednu godinu. Rast je očit i način na koji pokušavamo upravljati turizmom, sigurna sam, donijet će sve bolje brojeve i prihode od turizma', istakla je federalna ministrica okoliša i turizma Nasiha Pozder. Pozder je za program podrške turističko-ugostiteljskim manifestacijama od internacionalnog značaja potpisala ugovore za projekte sa Sarajevskom filharmonijom za koncertnu sezonu 2024., sa Udrugom vinogradara Ljubuški za projekt Trnjak Fest, sa Udruženjem Mostari za skokove u vodu sa Starog mosta, sa Udruženjem Skakavac za projekt Sarajevo outdoor, kao i s predstavnicima međunarodnog sajma LIST koji se održava u Lukavcu.
Za program turističko-ugostiteljskim manifestacijama od domaćeg, odnosno lokalnog značaja ministrica Pozder je potpisala ugovore s predstavnicima Udruženja stari zanati iz Goražda, Pannonica Tuzla za projekt Ljeto na Panonskom jezeru, te predstavnicima Novitasa iz Livna za projekt "Okusi selo", kao i s predstavnicima Adria centra za projekt Koćuša Ljubuški koji se odnosi na program podrške konkurentnosti turističke i ugostiteljske djelatnosti kroz sufinanciranje specifičnih oblika turizma.
Značajna podrška je data i za sufinanciranje promotivnih materijala iz oblasti turizma, te su potpisani ugovori i za projekt Termalne rivijere na Ilidži za promociju kongresnog i sportskog turizma, s magazinom Gracija za projekt 'Žene u pokretu', kao i za brendiranje turističke destinacije Milo Selo kod Lukavca.