Dnevni.ba - PRELOADER

Muškarci koji jedu ovu hranu imaju skoro tri puta veću vjerovatnoću da će "zakazati" u krevetu

28 Kol 2024


Muškarci koji jedu ovu hranu imaju skoro tri puta veću vjerovatnoću da će "zakazati" u krevetu
Muškarac

Novo istraživanje je pokazalo da muškarci koji jedu začinjenu hranu tri ili više puta sedmično imaju skoro tri puta veću vjerovatnoću za erektilnu disfunkciju.

Urolozi s Univerziteta Južne Kine su naveli da ovaj rizik naročito imaju nepušači, navodi Daily Mail.

"Što je učestalost jedenja začinjene hrane veća, to će problem s erekcijom biti veći", dodali su.

Procjenjuje se da više od polovine muškaraca između 40 i 70 ima određeni stepen erektilne disfunkcije. Faktori rizika uključuju starenje, pušenje, oštećenje nerava, srčane bolest, dijabetes i slično, prenosi Klix. 

Rezultati istraživanja su objavljeni u stručnom magazinu Translational Andrology and Urology. U njemu je učestvovalo 400 muškaraca sa i bez erektilne disfunkcije.

Stručnjaci su analizirali ulogu ishrane, kao i navike pušenja. Rizik nije uočen kod pušača koji jedu začinjenu, vjerovatno zato što je pušenje samo po sebi faktor rizika za erektilnu disfunkciju.

LJUBAV&SEKS


Žena ostavila dečka jer je koristio AI za njihovu vezu

Objava  na društvenoj mreži X u kojoj korisnica opisuje kako je njezina prijateljica prekinula v...

11 Kol 2026

Što samci danas traže u ljubavi? Pravila dejtanja se mijenjaju

Čini  se da bi 2026. mogla biti godina u kojoj mnogi konačno ostavljaju iza sebe nezdrave obrasc...

04 Kol 2026

Psiholog otkriva jednu vještinu bez koje "veze teško opstaju"

Veza  koja se temelji isključivo na međusobnoj privlačnosti možda nije toliko čvrsta koliko se n...

01 Kol 2026