Najbrži sport ne trpi sporu prilagodbu, logično... ili?

Formula
Franco Colapinto, 21-godišnji Argentinac, novi je izbor za vozača Alpine, momčadi Svjetskog prvenstva Formule 1, i na toj će poziciji zamijeniti Australca Jacka Doohana, sina proslavljenog motociklista Micka Doohana.
- Bili smo primorani na to i shvatili smo da moramo napraviti rotaciju u našoj momčadi, rekao je 75-godišnji Flavio Briatore, šef momčadi Alpine.
Doohan je jedan od tek četvorice vozača koji u dosadašnjem dijelu aktualnog Svjetskog prvenstva nisu osvojili nijedan bod. Ostao je upamćen samo po tome što je bio glavni krivac ili sukrivac za nekoliko sudara i nesreća tijekom utrka i treninga.
Bolje rezultate tako će Alpineu pokušati donijeti Argentinac Colapinto koji je u drugom dijelu prošle sezone nastupao za Williams te je pritom skupio pet bodova. U toj momčadi nije zadržao status vozača, a sada će s Francuzom Pierreom Gaslyjem pokušati Alpineu donijeti rezultat.
Osim u nadolazećoj utrci u Imoli Colapinto će sigurno nastupiti i na četiri iduće utrke, na Velikim nagradama Monaka, Španjolske, Kanade i Austrije, dok će se njegovo stanje procijeniti početkom srpnja uoči Velike nagrade Velike Britanije, na utrci u Silverstoneu, kada će dobiti podršku ili će uslijediti nova rotacija unutar momčadi. Alpine je sa sedam bodova trenutačno na devetom mjestu redoslijeda konstruktora, a tih je sedam bodova osvojio Francuz Gasly – već iskusan vozač i kao takav možda i malčice prenaglašeno mjerilo za debitante.
Generalno su brze promjene vozača, posebno mladih, u Formuli 1 postale trend, a ove smo sezone prije ove u Alpineu već imali jednu – u momčadi koja je 'izmislila' vozačke promjene u hodu. Red Bull je nakon samo dvije utrke Liama Lawsona zamijenio Yukijem Tsunodom, što se možda i pokazalo kao ispravno odlukom, no izostanak strpljenja za mlade vozače ipak je pomalo zbunjujući – posebno kada govorimo o momčadima koje su poznate po razvoju Grand Prix vozača. Logika je izgleda ipak popustila pred brzinom… mada, radi se o nijansama.
S. N./Hina