Preokret brenda Victoria's Secret: Umjesto Viktorijinih anđela dolaze ambasadori
Poslovna strategija modnog brenda "Victoria's Secret se mijenja pa će tako prepoznatljivi Viktorijini anđeli biti zamijenjeni aktivistima i poduzetnicima koji neće biti birani na osnovu izgleda, objavio je N1.
Mnogima je poznato da su Viktorijini anđeli bile atraktivne i oskudno odjevene žene, međutim, vlasnici ovog brenda su objavili da to više nije “kulturno prihvatljivo”.
Iz Victoria's Secreta su naveli da su sklopili saradnju s inspirativnim ženama poput aktivistkinja za ravnopravnost spolova, ali i poduzetnika koji će nastojati promovisati ovaj brend i njegovu promjenu imidža.
Odavno se žele promjene u Victoria's Secret brendu
Među zaštitnim licima Victoria's Secreta, odosno, manekenkama, između ostalog, bit će Adut Akech, Priyanka Chopra Jonas, Valentina Sampaio, Paloma Elsesser, Megan Rapinoe, Eileen Gu i Amanda de Cadenet.
Brend Victoria's Secret je od ‘90-tih godina bio sinonim za svoje suprmodele, odnosno, žene koje su ga i predvodile te učestvovale u godišnjoj modnoj reviji i samim time nosile titulu “anđelica”.
Martin Waters, izvršni direktor Victoria's Secreta, kazao je da je odavno trebalo napraviti promjene ovog brenda.
“Iako smo dugo bili svjesni da su potrebne promjene, nismo imali kontrolu nad kompanijom da bismo to mogli učiniti”, naveo je Waters.
Rebrendiranjem i promjenom imidža, Victoria's Secret planira da marka donjeg veša krene u modernijem smjeru.
Samim time, anđeli će biti zamijenjeni ambasadorima koji će prije svega trebati unijeti pozitivnost i promjene.
Fokus više nije na fizičkom izgledu
Prema svemu navedenom, jasno je da fokus više neće biti na fizičkom izgledu.
Ti ambasadori će formirati “VC Kolektiv” koji će opisivati sve veću grupu uspješnih žena koje dijele zajedničku strast da vode pozitivne promjene.
Planira se pokretanje i niz novih humanitarnih partnerstava, piše Business Insider.